Gå til innhold

Kptsd, kan man bli febersyk når kroppen har fått nok? Og hvordan forholde meg til at behandler er borte i lang(?) tid?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

I dårlige perioder får jeg alltid feber og ubehag (følelse av infeksjon i kroppen) i kroppen, jeg har ikke helt koblet det før, men det slår aldri feil..Min teori er at kroppen reagerer fysisk på det mentale?

Nå er min behandler borte, har foreløpig vært borte i ca 6 uker og jeg aner ikke når han er tilbake. Jeg fikk beskjed om å ta kontakt om jeg hadde behov for det, men jeg vet ikke helt hva jeg tenker om det. Jeg føler meg også glemt. Formen er dårligere, jeg har mye angst og er generelt helt uttafor for tiden, julen har nok også tatt på endel. Vi er/var midt i en lang, men intens behandling der jeg skal prøve å finne følelser og fortrengte "ting", og nå er jeg liksom litt lost..

Anonymkode: ceaeb...dd4

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det kan også være motsatt, at psyken blir dårlig på grunn av kroppslig sykdom. Er du i utgangspunktet sårbar for stress, kan fysisk sykdom, ubehag og plager gi psykiske reaksjoner. 

Anonymkode: 265f0...662

AnonymBruker
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det kan også være motsatt, at psyken blir dårlig på grunn av kroppslig sykdom. Er du i utgangspunktet sårbar for stress, kan fysisk sykdom, ubehag og plager gi psykiske reaksjoner. 

Anonymkode: 265f0...662

Jeg ser den, men jeg har aldri vært mye syk og den slags tidligere, før alt dette slo ut har jeg har jeg vært frisk og rask..

Anonymkode: ceaeb...dd4

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...