Gå til innhold

Vann i tykktarmen


AJP

Anbefalte innlegg

Hei,

Sliter med det jeg antar er mye vann i tykktarmen. Det arter seg slik at jeg lett bli våt i baken, men nå vet jeg ikke om det er svette eller vann som lekker ut. Det er i hvert fall helt klart og lukter ingen ting. Avføringen virker også å være blandet med en del væske. Må også ofte på tisse og om jeg ikke får tisset når jeg må så merker jeg ofte at jeg må bæsje. Kan ikke skjønne hva det kommer av. Var hos legen og han mente at det kunne være en delvis forstoppelse! Synes det høres rart ut fordi avføringen virker ikke hard i det hele tatt og det har pågått i over en måned. Han anbefalte et produkt Vi-Siblin. Noen her som har erfaringer med lignende? Hva er det som regulerer veskemengden i tykktarmen? Burde ikke vesken bli suget opp og gått over til urinblæra?

Er så lei, fordi jeg vet ikke hvordan jeg skal håndtere det når jeg blir våt i baken, skal jeg bytte undertøy hele tiden så blir det så mye å vaske og hva når jeg sitter meg ned et sted og tenker at det kan ha rent noe igjennom klærne f.eks. på en sofa av stoff? Skal jeg bare gi blaffen? Blir så fortvilet av hele greiene. Tør nesten ikke å spise mer (men må jo det) fordi jeg vet at det blir trøbbel etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...