Gå til innhold

Cisordinol og tunge lår

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

9 minutter siden, Marye skrev:

Greier nesten ikke reise meg fra sofaen

pga cisordinol 

håper jeg kan kutte ut cisordinol og bare bruke leponex 

flere opplevd dette?

Jeg sluttet vel med cisordinol av en grunn,men føler ofte man blir tung i kroppen av AP. En må gi litt ekstra for å komme i gang. 

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Jeg sluttet vel med cisordinol av en grunn,men føler ofte man blir tung i kroppen av AP. En må gi litt ekstra for å komme i gang. 

Greier knapt reise meg opp fra sofaen, det er et helvete 

åssen i f skal jeg trene styrke med knebøy nå?

Endret av Marye

Annonse

Jeg har gått fast på ca 30-40 mg Cisordinol i MANGE år. Beina er kanskje litt tunge, men trener og lever livet. Fordelene med medisinen er bare så mye større enn litt tunge bein. Men forstår problemet ditt hvis du er veldig plaget. Hvilken dose tar du? Ta det opp med lege/psykiater. Lykke til.

Anonymkode: ea3c5...141

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har gått fast på ca 30-40 mg Cisordinol i MANGE år. Beina er kanskje litt tunge, men trener og lever livet. Fordelene med medisinen er bare så mye større enn litt tunge bein. Men forstår problemet ditt hvis du er veldig plaget. Hvilken dose tar du? Ta det opp med lege/psykiater. Lykke til.

Anonymkode: ea3c5...141

Det er et helvete bare å reise seg opp fra sofaen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...