Jump to content
AnonymBruker

Har du ferieplanene klare?

Recommended Posts

AnonymBruker
6 minutter siden, Gargamel skrev:

Hva med Internett? Det slipper ut like mye klimagass som flytrafikken.

Det var nytt for meg.  Den forstår jeg ikke helt.

Anonymkode: a319c...17f

Fortsetter under...

Guest Gargamel
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var nytt for meg.  Den forstår jeg ikke helt.

Anonymkode: a319c...17f

Summen av strømforbruk på alle dataservere står for ca 2% av alle utslipp. Like mye som flytrafikken. 

AnonymBruker
17 timer siden, Gargamel skrev:

Summen av strømforbruk på alle dataservere står for ca 2% av alle utslipp. Like mye som flytrafikken. 

Strømmen i norge har lite klimaavtrykk. Vannkraft vøttø ;)

Anonymkode: 5540f...a2e

AnonymBruker
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Folk later som om de er så opptatt av såkalte menneskeskapte klimaendringer, men når det kommer til stykket er det ikke viktig nok til å påvirke ferievanene. Det hele er bare hykleri.

Anonymkode: 13bfb...763

Ja sant. Og alle de som har kutta ut kjøttprodukter som de sier er pga miljøet, men å reise på ferier med fly DET skal dem. Mener å huske at 1 flyreise til syden var like skadelig for miljøet som å spise kjøtt i 1 helt år. 

De gjør det kun fordi det er mote. Bare se på bloggerne, nesten alle bloggere og influencere er vegeterianere.

Anonymkode: 39117...7e2

emilie321

Nå er høstferien klar, skal til Spania med datteren😊 Har fått låne en leilighet og nå har vi bestilt flybilletter😊

Vi trodde vi hadde funnet noen forholdsvis billige billetter,  med det viste seg at det var mange tillegg. Bare koffertene kostet 800 pr stykk. Flyreisen ble plutselig 2000 kr dyrere enn det som først vistes (for begge to)   Ja ja, vi får uansett en billig 12 dagers tur  siden vi får låne leiligheten. Ble bare litt paff over alle tilleggene. 

Glitter

Nei. Jeg har ikke vært på ferie på en stund. 😛 Hadde vært så godt å dra til varmere strøk. Få litt påfyll i livet. En opplevelse jeg kan se fram til, være i og deretter minnes. Jaja, det får kanskje komme en vakker dag. :)

Annonse