Gå til innhold

Hvordan takle all denne skammen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan skal jeg takle all skammen jeg sliter med som følge av å ha dummet meg voldsomt ut overfor behandler? Jeg har trukket meg tilbake fordi det er eneste måte å takle det på. Jeg stoler ikke på noen mer. 

Anonymkode: 94a73...8a3

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan skal jeg takle all skammen jeg sliter med som følge av å ha dummet meg voldsomt ut overfor behandler? Jeg har trukket meg tilbake fordi det er eneste måte å takle det på. Jeg stoler ikke på noen mer. 

Hva er det som har skjedd? Alle dummer seg ut en gang i blant. Det kan være veldig vanskelig, men noen ganger føler vi at vi har dummet oss mer enn vi har. Jar du lyst til å utdype litt? 

Anonymkode: ac361...2b9

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dersom du har lyst til å løse dette er det nok bedre om du svarer på spørsmålene i den andre tråden, framfor å starte en ny og like vag tråd:)

Skrevet
6 minutter siden, Kayia skrev:

Dersom du har lyst til å løse dette er det nok bedre om du svarer på spørsmålene i den andre tråden, framfor å starte en ny og like vag tråd:)

Jeg har ikke energi til det. Beklager. Bare overse tråden. 

Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var det ikke deg som det gikk så bra med nå? Kupton spurte deg senest i går.. leit at du har fått tilbakefall.

Anonymkode: fa61f...d86

Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan du ikke si noe om hva som har skjedd, så blir det lettere for oss å svare deg ordentlig. Det virker som om de som har svart deg i denne og den andre tråden har sympati med deg. Det som har skjedd er sikkert ikke så ille som du tror.

Anonymkode: 03356...4b2

Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke energi til det. Beklager. Bare overse tråden. 

Jeg skulle ønske du kunne utdype litt mer, så kan vi prøve å hjelpe. Jeg føler med deg. 

Anonymkode: ac361...2b9

Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

På hvilken måte har du dummet deg ut? 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...