AnonymBruker Skrevet 21. januar 2020 Skrevet 21. januar 2020 Hvordan skal jeg takle all skammen jeg sliter med som følge av å ha dummet meg voldsomt ut overfor behandler? Jeg har trukket meg tilbake fordi det er eneste måte å takle det på. Jeg stoler ikke på noen mer. Anonymkode: 94a73...8a3 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2020 Skrevet 21. januar 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan skal jeg takle all skammen jeg sliter med som følge av å ha dummet meg voldsomt ut overfor behandler? Jeg har trukket meg tilbake fordi det er eneste måte å takle det på. Jeg stoler ikke på noen mer. Anonymkode: 94a73...8a3 Hva er det som har skjedd? Alle dummer seg ut en gang i blant. Det kan være veldig vanskelig, men noen ganger føler vi at vi har dummet oss mer enn vi har. Jar du lyst til å utdype litt? Anonymkode: ac361...2b9 0 Siter
Kayia Skrevet 21. januar 2020 Skrevet 21. januar 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan skal jeg takle all skammen jeg sliter med som følge av å ha dummet meg voldsomt ut overfor behandler? Jeg har trukket meg tilbake fordi det er eneste måte å takle det på. Jeg stoler ikke på noen mer. Anonymkode: 94a73...8a3 Dersom du har lyst til å løse dette er det nok bedre om du svarer på spørsmålene i den andre tråden, framfor å starte en ny og like vag tråd 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2020 Skrevet 21. januar 2020 6 minutter siden, Kayia skrev: Dersom du har lyst til å løse dette er det nok bedre om du svarer på spørsmålene i den andre tråden, framfor å starte en ny og like vag tråd Jeg har ikke energi til det. Beklager. Bare overse tråden. Anonymkode: 94a73...8a3 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2020 Skrevet 21. januar 2020 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan skal jeg takle all skammen jeg sliter med som følge av å ha dummet meg voldsomt ut overfor behandler? Jeg har trukket meg tilbake fordi det er eneste måte å takle det på. Jeg stoler ikke på noen mer. Anonymkode: 94a73...8a3 Var det ikke deg som det gikk så bra med nå? Kupton spurte deg senest i går.. leit at du har fått tilbakefall. Anonymkode: fa61f...d86 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2020 Skrevet 21. januar 2020 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan skal jeg takle all skammen jeg sliter med som følge av å ha dummet meg voldsomt ut overfor behandler? Jeg har trukket meg tilbake fordi det er eneste måte å takle det på. Jeg stoler ikke på noen mer. Anonymkode: 94a73...8a3 Kan du ikke si noe om hva som har skjedd, så blir det lettere for oss å svare deg ordentlig. Det virker som om de som har svart deg i denne og den andre tråden har sympati med deg. Det som har skjedd er sikkert ikke så ille som du tror. Anonymkode: 03356...4b2 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2020 Skrevet 21. januar 2020 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ikke energi til det. Beklager. Bare overse tråden. Anonymkode: 94a73...8a3 Jeg skulle ønske du kunne utdype litt mer, så kan vi prøve å hjelpe. Jeg føler med deg. Anonymkode: ac361...2b9 0 Siter
XbellaX Skrevet 22. januar 2020 Skrevet 22. januar 2020 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan skal jeg takle all skammen jeg sliter med som følge av å ha dummet meg voldsomt ut overfor behandler? Jeg har trukket meg tilbake fordi det er eneste måte å takle det på. Jeg stoler ikke på noen mer. Anonymkode: 94a73...8a3 På hvilken måte har du dummet deg ut? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.