AnonymBruker Skrevet 30. januar 2020 Skrevet 30. januar 2020 Bli innlagt og sender meg til akuttpsykiatrisk... kan akuttpsykiatrisklegen nekte meg innleggelse da ? Anonymkode: 79825...fc5 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2020 Skrevet 30. januar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Bli innlagt og sender meg til akuttpsykiatrisk... kan akuttpsykiatrisklegen nekte meg innleggelse da ? Anonymkode: 79825...fc5 De kan nekte. Men sjansen er vel mindre for det. Anonymkode: 806a8...9e6 0 Siter
XbellaX Skrevet 30. januar 2020 Skrevet 30. januar 2020 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bli innlagt og sender meg til akuttpsykiatrisk... kan akuttpsykiatrisklegen nekte meg innleggelse da ? Anonymkode: 79825...fc5 Ja. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2020 Skrevet 30. januar 2020 Jeg ble nektet innleggelse av sykehuset selv om legevakta prøvde legge meg inn. Jeg var så psykotisk og ba om å bli lagt inn for jeg turte ikke være hjemme pga ånder og stemmer. Fact la meg inn neste dag, i mellomtiden lå jeg ute ved elva for så å legge meg ved domkirken, turte ikke være hjemme. Det var brutalt å ikke få innleggelse via legevakta. Lurte på om jeg skulle prøvde komme meg i fengsel isteden... så mange tvangsinnleggelser... Men da jeg ba om hjelp selv. Så nyttet det ikke. Anonymkode: 58f20...eba 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2020 Skrevet 30. januar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg ble nektet innleggelse av sykehuset selv om legevakta prøvde legge meg inn. Jeg var så psykotisk og ba om å bli lagt inn for jeg turte ikke være hjemme pga ånder og stemmer. Fact la meg inn neste dag, i mellomtiden lå jeg ute ved elva for så å legge meg ved domkirken, turte ikke være hjemme. Det var brutalt å ikke få innleggelse via legevakta. Lurte på om jeg skulle prøvde komme meg i fengsel isteden... så mange tvangsinnleggelser... Men da jeg ba om hjelp selv. Så nyttet det ikke. Anonymkode: 58f20...eba Ja ber man om hjelp selv så er man ikke syk. Det beste er å sette seg på rekkverket på en bro for så å bli tvangsinnlagt den veien. *sarkasme* Anonymkode: 79825...fc5 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2020 Skrevet 30. januar 2020 Her er sykehuset pliktig til å ta imot alle akutthenvisniger. Hvis avdelingen er full så blir det korridorplasser. Det er tre akuttposter her hvor jeg bor da, så pasienter flytter litt mellom avdelingene, for å få det til å gå rundt. Anonymkode: e0468...4a9 0 Siter
Cesium Skrevet 30. januar 2020 Skrevet 30. januar 2020 Forrige innlegg var fra meg, kom borti ab-knappen 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2020 Skrevet 31. januar 2020 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Her er sykehuset pliktig til å ta imot alle akutthenvisniger. Hvis avdelingen er full så blir det korridorplasser. Det er tre akuttposter her hvor jeg bor da, så pasienter flytter litt mellom avdelingene, for å få det til å gå rundt. Anonymkode: e0468...4a9 Psykotiske og akutt suicidale pasienter kan vel ikke være korridorpasienter? Det høres rart ut. Anonymkode: 9f56f...4d8 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2020 Skrevet 31. januar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Psykotiske og akutt suicidale pasienter kan vel ikke være korridorpasienter? Det høres rart ut. Anonymkode: 9f56f...4d8 Er ikke det bare bra da? Da kan de ikke ta selvmord usett.. Anonymkode: 79825...fc5 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2020 Skrevet 31. januar 2020 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er ikke det bare bra da? Da kan de ikke ta selvmord usett.. Anonymkode: 79825...fc5 Tenk for et kaos det hadde blitt da. Mye drama og rot med med kjefting og roping og fysisk utagering. Hadde blitt uoversiktlig og farlig. Anonymkode: 9f56f...4d8 0 Siter
Cesium Skrevet 31. januar 2020 Skrevet 31. januar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Tenk for et kaos det hadde blitt da. Mye drama og rot med med kjefting og roping og fysisk utagering. Hadde blitt uoversiktlig og farlig. Anonymkode: 9f56f...4d8 Med korridorplasser mener jeg ikke nødvendigvis ute i selve korridoren. Samtalerom, undersøkelsesrom osv brukes ofte som pasientrom og da blir det kalt korridorplasser. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.