Gå til innhold

Medlemmer med fast navn

Anbefalte innlegg

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er en kvinne av få ord har jeg merket. Er Sukk det eneste du har å svare? Det du siterer over er basert på observasjoner fra tidligere også ikke bare nå ....

Men du bruker jo fast nick da... ihvertfall noen ganger. Glemte at det gir fordeler i særklasse ... 🙄

Anonymkode: 4a0e7...17e

Jeg er glad Cilie skriver med navn. Ellers hadde jeg aldri blitt kjent med henne :) 

Fortsetter under...

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dere har ihvertfall det synet at dere skal støtte hverandre samma hva ... 

Anonymkode: 4a0e7...17e

Jaså? Jeg har i årenes løp blitt kalt litt av hvert av både anonyme og nick, og det er jeg slett ikke alene om. Det er da mange eksempler på at folk blir bedt om å roe seg ned, ordlegge seg annerledes eller logge seg av her, enten de bruker nick eller er anonyme.

En fordel man har ved å bruke et fast nick i årevis, er at man har vist flere sider av seg selv. Så hvis man skulle gå over streken iblant, river det ikke ned totalinntrykket. Hvis en anonym slenger med leppa, er det lettere å tro at dette er en av de anonyme som liker og har for vane å gjøre akkurat det. 

Har dere veldig lite å gjøre? Skjønner i det hele tatt ikke vitsen med å diskutere om nick er bra eller dårlig (samme med anonym). Kan ikke folk bare få lov å gjøre som de vil uten å bli kritisert for det? Og hvem bryr seg om hvor mange innlegg folk har skrevet? Er ny her og må si jeg er litt sjokkert over at det er dette forumet blir brukt til...

Annonse

5 minutter siden, Camilla80 skrev:

Er ny her og må si jeg er litt sjokkert over at det er dette forumet blir brukt til...

Dette er ikke noe hovedtema til vanlig. Noen er veldig opphengt i at vi med nick er en slags mafia som nyter å klubbe ned de anonyme. Hvis du blir her en stund, vil du trolig se at det er en smule forenklet oppfatning av virkeligheten. 

5 minutter siden, laban skrev:

Jaså? Jeg har i årenes løp blitt kalt litt av hvert av både anonyme og nick, og det er jeg slett ikke alene om. Det er da mange eksempler på at folk blir bedt om å roe seg ned, ordlegge seg annerledes eller logge seg av her, enten de bruker nick eller er anonyme.

En fordel man har ved å bruke et fast nick i årevis, er at man har vist flere sider av seg selv. Så hvis man skulle gå over streken iblant, river det ikke ned totalinntrykket. Hvis en anonym slenger med leppa, er det lettere å tro at dette er en av de anonyme som liker og har for vane å gjøre akkurat det. 

Takk Laban for at du har et balansert bilde av oss. Det at jeg som anonym hele tiden må stå til ansvar for alle andre anonyme sine uttalelser er vel det som plager meg mest. Kanskje det bare er noen få anonyme som lager krøll og kanskje de fleste anonyme er vanlige mennesker som ønsker seriøse svar og gir seriøse kommentarer. Og kanskje derfor blir slike tråer som dette så sårbare. Ingen liker å bli satt i bås eller fremstilt feil. Jeg er Anne47 og har brukt nic noen ganger. Jeg tror at jeg måtte ha brukt nic lenge for å bli en del av gjengen. Det er forferdelig sårbart for meg å bruke nic. Kunne ha angst hele dagen og det ble en belastning for min psykiske lidelse. Så for min egen helse skyld velger jeg å være anonym. Men helt ærlig då vet jeg ingenting om deg. Er du kvinne eller mann. Har du familie, jobb, psykisk lidelse osv. Selv etter mange år her så vet jeg ikke. Det eneste jeg vet at du er en man trygt kan snakke med og for meg er det nok. 

Anonymkode: 94f05...511

12 minutter siden, Camilla80 skrev:

Da har jeg lyst til å spørre om noe annet... Åssen har folk det i dag? Går det bra? Er det noen som har spurt hverandre om d...?

Takk som spør😊. Hadde naboen spurt hadde jeg smilt mitt største smil og svart:» bare bra ». Men siden noen her spør svarer jeg:» sliter litt i dag». 

Anonymkode: 94f05...511

32 minutter siden, laban skrev:

Dette er ikke noe hovedtema til vanlig. Noen er veldig opphengt i at vi med nick er en slags mafia som nyter å klubbe ned de anonyme. Hvis du blir her en stund, vil du trolig se at det er en smule forenklet oppfatning av virkeligheten. 

Er det et utslag av misunnelse vi ser? Misunnelse over oss som tør stå frem med en identitet?

Nå stenger jeg denne tråden og istedenfor å fjerne den selv om det ville vært mest greit mtp forsøk på outing av personer, spekulasjoner, å tillegge andre meninger de ikke har o.s.v så jeg stenger og forklarer hvorfor!

Som sagt, vi har en rimelig lavt regelnivå på dette forumet. Vi skiller oss godt ut fra Egmonts andre forum ved at vi ikke gir refs ved regelbrudd (På blant annet foreldreforumet får man pm, så advarsel i systemet, og ved to advarsler blir man utestengt en mnd, ved tre blir man utestengt to mnd, og ved fire er det for alltid). Vi har ingen sperre mot å ha flere nick, dog vi har en regel om at det ikke er lov å diskutere med seg selv. Jeg har en rimelig laidback admininnstilling og har hatt flere utvekslinger på PM istedenfor å være firkantet på regelverket.

Men, sånn det har vært de siste dagene er ikke greit! Det har vært drittslenging, tråder om at noen er oppmerksomhetssyke, at folk bare lyver o.s.v. og sånn vil jeg rett og slett ikke ha det her inne. Det er forum som skal være åpent for det meste og ingen skal bli stemplet som verken det ene eller det andre. Man vet aldri hva personen på den andre enden sliter med og som sagt, greier man ikke oppføre seg så får man telle til 10 eller 100 og tenke seg om på nytt. Evt ta seg en luftetur ut.

Jeg håper virkelig det har tar slutt for jeg har liten lyst til å innføre verken advarsler eller mer firkanta regelrydding, men det kan bli en konsekvens som følger av dette.

Hilsen en smule irritert admin!

• Admin låste denne emne

Annonse

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...