Gå til innhold

Seponere antidepressiva

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis man slutter brått på antidepressiva, hvor raskt kan man bli deprimert igjen, eller oppleve forverring i en allerede tilstedeværende depresjon? 

Anonymkode: de68a...a34

I verste fall noen få uker. 

Anonymkode: 5a6c5...d0a

49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis man slutter brått på antidepressiva, hvor raskt kan man bli deprimert igjen, eller oppleve forverring i en allerede tilstedeværende depresjon? 

Hvor lenge har du vært frisk (hvis du er det)? 

Annonse

1 time siden, Janus30 skrev:

Da høres det ut som en dårlig idé. 

Jeg er for så vidt enig, men jeg opplever bivirkninger jeg ikke takler. Har fått en bunnløs sultfølelse, og har lagt på meg mye på kort tid. 

Jeg sluttet med AD i oktober. Jeg fikk det pga OCD symptomer og depresjon. Jeg går også på AP for schizofreni. Jeg har ikke merket noe forverring. Psykiateren sa att hvis det ikke hjelper, hvorfor ta det? Men andre psykiatere kan ha ett annet syn. Mitt tvangstanke trykk er omtrent det samme. Det jeg merker mest til er att sex lysten har tatt seg opp, og jeg gråter lettere av en trist film og slike ting. Jeg føler mer rett og slett.

Anonymkode: 13df2...6a8

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...