Gå til innhold

Depresjon og vrangforestillinger

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva var det disse vrangforestillingene gikk ut på? Hvilket tema

Anonymkode: 35175...27b

Jeg trodde at en høyere makt prøvde å drepe meg, ved å sørge for at jeg ble drept av et menneske eller dø av sykdom. Jeg var, og er ateist. 

Anonymkode: 8c61d...a0b

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg trodde at en høyere makt prøvde å drepe meg, ved å sørge for at jeg ble drept av et menneske eller dø av sykdom. Jeg var, og er ateist. 

Gikk du rundt å trodde en høyere makt skulle drepe deg i flere uker/måneder eller var det noe du bare fikk sånn akutttilfelle i løpet av depresjonstiden din?

Anonymkode: b6cf5...d26

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gikk du rundt å trodde en høyere makt skulle drepe deg i flere uker/måneder eller var det noe du bare fikk sånn akutttilfelle i løpet av depresjonstiden din?

Ikke meg du spør, men jeg hadde det nesten likt, og det varte i flere måneder 

Anonymkode: a17c1...e4a

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det begynte akutt under en depresjon. Det varierte hvor overbevist jeg var, av og til var jeg fullstendig overbevist, og av og til forsto jeg at det sannsynligvis bare var noe jeg innbilte meg. Det varte i et par uker, og forsvant da jeg begynte på antipsykotika. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...