Gå til innhold

Ops jeg ser meg selv

Anbefalte innlegg

Jeg gikk noen år og var fortvilet fordi jeg ikke klarte se hvordan jeg så ut. Fikk litt hjelp av universet trodde jeg, ved å se andre damer ute og på bussen osv, kroppen dere viste meg hvordan min så ut. 
jeg var på en måte dem.

da gikk jeg på abilify. Den er fjernet og jeg får leponex 

Andres kropper i det offentlige er plutselig sine egne, ikke meg

og idag følte jeg har jeg greide se min egen kropp da jeg så i speilet. Hjalp å ta på briller også og titte. Er mye større speil her jeg bor nå så det hjelper meg. Eller er det leponex??? Jeg er meg, ja jeg har stor mage. Men takler det når jeg ser meg selv og ikke bare får kommentarer fra andre som gjorde meg veldig fortvilet da jeg ikke ante ÅSSEN jeg ser ut.  Var ute av kontroll. Klikket så de måtte holde meg og trykke alarm etter en spansk Sykepleler mente jeg stapp i meg for mye mat fordi jeg ante ikke åssen jeg så ut. Men nå som jeg greier å se meg selv takler jeg sannheten 

(jeg spiste ikke mye, han dømte meg pga Zyprexamagen min) 

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/452999-ops-jeg-ser-meg-selv/
Del på andre sider

Fortsetter under...

29 minutter siden, Marye skrev:

Jeg gikk noen år og var fortvilet fordi jeg ikke klarte se hvordan jeg så ut. Fikk litt hjelp av universet trodde jeg, ved å se andre damer ute og på bussen osv, kroppen dere viste meg hvordan min så ut. 
jeg var på en måte dem.

da gikk jeg på abilify. Den er fjernet og jeg får leponex 

Andres kropper i det offentlige er plutselig sine egne, ikke meg

og idag følte jeg har jeg greide se min egen kropp da jeg så i speilet. Hjalp å ta på briller også og titte. Er mye større speil her jeg bor nå så det hjelper meg. Eller er det leponex??? Jeg er meg, ja jeg har stor mage. Men takler det når jeg ser meg selv og ikke bare får kommentarer fra andre som gjorde meg veldig fortvilet da jeg ikke ante ÅSSEN jeg ser ut.  Var ute av kontroll. Klikket så de måtte holde meg og trykke alarm etter en spansk Sykepleler mente jeg stapp i meg for mye mat fordi jeg ante ikke åssen jeg så ut. Men nå som jeg greier å se meg selv takler jeg sannheten 

(jeg spiste ikke mye, han dømte meg pga Zyprexamagen min) 

Det høres ut som om du er friskere enn på lenge😀

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/452999-ops-jeg-ser-meg-selv/#findComment-3952214
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...