Gå til innhold

trett, svimmel og slapp


Gjest Venus

Anbefalte innlegg

Gjest Venus

I går fikk jeg plutselig et illebefinnende -ble helt iskald, kvalm og svimmel. Det føltes som jeg skulle besvime, men jeg gjorde det ikke. Er veldig trett for tiden. Spiser masse grønnsaker og nok mat, drikker også nok vann. Har kanskje sovet litt lite i det siste. Hva kan være årsaken til at jeg ble så rar? Bør jeg søke lege, eller vente for å se om det evt. skjer igjen? Er 21 år.

hilsen en litt engstelig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ottar Grimstad, lege

Det er ikke lett å si hva som er årsaken til slike illebefinnende. Når det er kombinert med at du er i dårlig form for tiden, synes jeg nok det er rimelig å be en lege vurdere det nærmere.

Informasjon via Internett erstatter ikke en legekonsultasjon. For en sikker

vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet bør du derfor rådføre deg

med legen din.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Angstplaget

Kjære Venus.

Jeg mener ikke å kritisere legene her,men det er noe mange leger ikke er flink med,og det er angst.

Har selv fått diagnosen(via psykolog) og den kan gi slike utslag.Det kan være noe annet som forårsaker dine "anfall",men jeg (uføretrygdet angstpasient) vil si 99% sikkert at det du har er angst.

Besøk legen,men legg merke til når du får "anfall".Hvor er du?

Er det masse folk?Slike ting.

Prøv å tenk på anfallene.Prøv å man frem et.Klarer du det,er problemet psykisk.Angst,med andre ord.Håper du blir bra.....lykke til.

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...