AnonymBruker Skrevet 3. februar 2020 Skrevet 3. februar 2020 Jeg har vært hypoman/ manisk i ett døgn midt inne i en dyp depresjon. Kan jeg være bipolar eller er det symptom på noe annet? Jeg vet at det skal hs vart i minst 4 dager for hypomani, så da er det vel noe annet? Anonymkode: fdb0c...308 0 Siter
Cesium Skrevet 3. februar 2020 Skrevet 3. februar 2020 Er det du selv som tenker at det var hypomani eller mani? Hva slags symptomer hadde du? 1 Siter
kupton Skrevet 3. februar 2020 Skrevet 3. februar 2020 Jeg vil ikke si noe annet, enn at dette bør føre til en diagnostisk vurdering. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2020 Skrevet 3. februar 2020 49 minutter siden, kupton skrev: Jeg vil ikke si noe annet, enn at dette bør føre til en diagnostisk vurdering. Takk, jeg får ta en tur til legen. Anonymkode: fdb0c...308 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2020 Skrevet 3. februar 2020 1 time siden, Cesium skrev: Er det du selv som tenker at det var hypomani eller mani? Hva slags symptomer hadde du? Det var etter at en annen person reagerte på at jeg pratet i ett sett, bare lo og tøyset og jeg ikke greide å sitte i ro. Anonymkode: fdb0c...308 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.