Gå til innhold

Henger du her fordi du ikke har noe annet liv?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tja. Både og, men mye handler om at jeg har et ensomt liv ja. Men jeg har hengt på diverse forum siden jeg var 14 og gjorde det da jeg "hadde et liv" også. Da var det gjerne type "barn og familie" på KG jeg hengte mye på. Men jeg synes psykiatri er spennende så det er ikke bare fordi jeg har et innholdsløst liv... 

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Eller har du et annet liv?

Anonymkode: 792b1...cb4

Jeg har et annet liv også, men for meg betyr ikke det å henge på nett det samme som å ikke ha et rl liv. Jeg henger her fordi jeg trives 🙂 

Anonymkode: a2bcb...e59

Jeg har i høyeste grad et annet liv og i blant problemer med å få tiden til å strekke til i mitt virkelige liv, men velger i perioder å bruke noe av tiden min her med å lese utvalgte tråder. DOL er imidlertid eneste sosiale medium jeg kan sies å være aktiv på :)

Dol er mer interessant enn det meste på tv så da er jeg her når jeg prøver å slappe av. Akkurat nå hadde vært lettere å slappe av hvis han ved siden av meg ikke hadde slafset så jævlig mens han vasket understellet 🤢 Den lyden gjør det vanskelig å ikke bli litt irritert. Jeg har mer enn nok liv for meg. Og siden jeg ikke orker å omgås folk så mye, er det jo et greit sted å være "sosial".

4 minutter siden, Trine skrev:

Akkurat nå hadde vært lettere å slappe av hvis han ved siden av meg ikke hadde slafset så jævlig mens han vasket understellet 🤢 

Du må få deg ny kjæreste! 😜

Endret av Xtra

Annonse

5 minutter siden, Xtra skrev:

😂 Han her er godt oppdratt til sin og min side av senga, så jeg tror jeg skal være fornøyd. Jeg får ihvertfall sove i fred. Hvis det ikke settes igang understellsvask da 😅 Men da kommer det ganske fort "det holder nå", så blir det stille. Jeg tror ikke så mange andre er like interessert i å bli fortalt hva de får og ikke får gjøre 😂

21 minutter siden, Trine skrev:

Akkurat nå hadde vært lettere å slappe av hvis han ved siden av meg ikke hadde slafset så jævlig mens han vasket understellet 🤢 

Enig i at slafsing er irriterende. Gjelder også poteslafsing. 

17 minutter siden, Xtra skrev:

😂😂

20 minutter siden, morsan skrev:

Enig i at slafsing er irriterende. Gjelder også poteslafsing. 

😂😂

Hmm, poteslafsing har det ikke vært noe av her. Det var en periode han ene holdt på å gnage av seg potene, men det var fordi han slet med sår mellom tredeputene. Men han er en vasker, til de grader. Vaske seg, vaske meg, vaske den andre hunden langt nedi halsen... 😂 Og han slafser i vaskinga. Han andre har så mye pels, og jeg tror det er derfor han slafser noen ganger, men det skal jeg ikke si sikkert. Heldigvis er det ikke noe som foregår altfor ofte 😅

2 timer siden, Trine skrev:

Dol er mer interessant enn det meste på tv så da er jeg her når jeg prøver å slappe av. Akkurat nå hadde vært lettere å slappe av hvis han ved siden av meg ikke hadde slafset så jævlig mens han vasket understellet 🤢 Den lyden gjør det vanskelig å ikke bli litt irritert. Jeg har mer enn nok liv for meg. Og siden jeg ikke orker å omgås folk så mye, er det jo et greit sted å være "sosial".

Nå måtte jeg le 😂 Slafsing i forbindelse med vask av understell er en av de verste lydene jeg vet om! Jeg må gå ut av rommet når han begynner med det der, det er så grusomt å høre på, blir akutt irritert av at hunden vasker seg stakkars 😂

Anonymkode: 9118d...d98

7 timer siden, Trine skrev:

Jeg har en ektemann som gjør akkurat det samme når han vasker understellet sitt! Jævla irriterende å høre på de slafselydene! 😡

Anonymkode: 6ae04...26c

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...