Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen. 

Har fått et stort problem. Har gått jevnlig til psykiater det siste året og blitt utredet og behandlet for A typisk autisme, Adhd og angst. Fikk utskrevet Aduvanz og Cipralex og Seroquel og sammen med dialog blitt veldig mye bedre. Det som nå er krise er at min Psykiater har blitt alvorlig syk og har lagt ned praksisen og er umulig å få tak i. Han sitter jo på alt materiale fra utredning og jeg lurer nå på om alt er borte og jeg må ha full utredning på nytt. Og hva med medisiner sånn som Aduvanz, kan fastlege skrive ut dette? Cipralex og Seroquel får jeg allerede fra fastlege. 

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/453054-mistet-psykiater/
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Esob skrev:

Hei alle sammen. 

Har fått et stort problem. Har gått jevnlig til psykiater det siste året og blitt utredet og behandlet for A typisk autisme, Adhd og angst. Fikk utskrevet Aduvanz og Cipralex og Seroquel og sammen med dialog blitt veldig mye bedre. Det som nå er krise er at min Psykiater har blitt alvorlig syk og har lagt ned praksisen og er umulig å få tak i. Han sitter jo på alt materiale fra utredning og jeg lurer nå på om alt er borte og jeg må ha full utredning på nytt. Og hva med medisiner sånn som Aduvanz, kan fastlege skrive ut dette? Cipralex og Seroquel får jeg allerede fra fastlege. 

Be din fastlege hente ut et skriv fra din psykiater vedr hva du har hatt av utredninger osv slik at dette blir lagret i din journal

Anonymkode: 3f7c9...e93

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/453054-mistet-psykiater/#findComment-3952865
Del på andre sider

1 time siden, Esob skrev:

Hei alle sammen. 

Det eneste fastlegen din trenger for å kunne ta over ansvaret for medisineringen er en skriftlig bekreftelse på at du har diagnosene du nevner. 

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/453054-mistet-psykiater/#findComment-3952869
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...