Gå til innhold

Hvor mange kjenner dere privat?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Av forumdeltagere?

Svar gjerne anonymt.

Anonymkode: d271e...937

Det er en som er her nå jeg kjenner ganske godt etterhvert, en annen jeg er venn med på fb og en jeg har sendt litt pm med her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gargamel

Jeg har aldri møtt noen her privat. Jeg tok en opptelling, og vet hvem 7 stk er i RL. Alle er aktive fortsatt. 

De vet også hvem jeg er. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner ingen her irl.

Jeg tror de som kjenner noen her inne irl har vært her siden forumene blomstret opp og "fungerte" på en annen måte, da var det ganske vanlig å bli kjent irl også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har blitt kjent med noen privat og sågar truffet noen også. Men jeg hadde vært på DOL i ti år før jeg traff den første og i 19 år før jeg traff noen fler. ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Gargamel skrev:

Jeg har aldri møtt noen her privat. Jeg tok en opptelling, og vet hvem 7 stk er i RL. Alle er aktive fortsatt. 

De vet også hvem jeg er. 

Det var da mange! Hvordan vet du hvem 7 stk er på ordentlig uten å ha møtt dem i rl? Hun ene var vel nesten naboen din, var hun ikke (lillemus)? Ja, det er mange trøndere på dol.

Anonymkode: 39df0...9d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som jeg mistenkte. Ikke rart noen snakker om gjenger og fellesskap og føler at de ikke er en del av det,når så mange kjenner hverandre privat. Da er det jo noe i det som sies, selv om dere nekter plent og omtrent håner den som tar det opp. 

Anonymkode: d271e...937

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som jeg mistenkte. Ikke rart noen snakker om gjenger og fellesskap og føler at de ikke er en del av det,når så mange kjenner hverandre privat. Da er det jo noe i det som sies, selv om dere nekter plent og omtrent håner den som tar det opp. 

Anonymkode: d271e...937

Så det at 5 - 7 brukere svarer at de kjenner identiteten til enkelte, beviser at det er et skjult nettverk av gjenger her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, laban skrev:

Så det at 5 - 7 brukere svarer at de kjenner identiteten til enkelte, beviser at det er et skjult nettverk av gjenger her?

Relasjoner. De trykker liker på hverandre når de skriver og støtter hverandre når de får motgang

Anonymkode: d271e...937

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Relasjoner. De trykker liker på hverandre når de skriver og støtter hverandre når de får motgang

Anonymkode: d271e...937

Hei

jeg kjenner flere her inne i RL

jeg trykker ikke liker mer på deres innlegg enn andres.

de helt anonyme, er det oftere jeg ikke leser, men leser jeg et anonymt innlegg som er bra, ja da trykker jeg liker. 
 

har man vært på et forum lenge, kanskje vært åpen, fått private meldinger, ja så etableres i blant en annen relasjon, rett og slett fordi man blir nær og personlig.

jeg stoler litt i min natur 100% på mennesker, det har jeg brent meg på, lært av det, har jeg dessverre ikke.:-)

men av 20 gode bekjentskaper og venner på nett... har bare en vært skadelig, derfor angrer jeg ikke på det.

Det er ikke noe sånt at de som kjenner hverandre støtter hverandre, mer enn de støtter andre, sånn er det ikke. Men det er jo lettere svare et menneske man har kjent over tid, lært å kjenne på flere måter, sånn er det bare.

Men man kan jo bare skrive under sitt nick, da blir man like godt kjent med andre, vel og merke over tid. De anonyme er for meg vanskelig å bli kjent med, sikkert også fordi jeg er mindre på dol nå som hverdagen er så hektisk:-)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Relasjoner. De trykker liker på hverandre når de skriver og støtter hverandre når de får motgang

Anonymkode: d271e...937

hvem er de da?

Anonymkode: e09df...b7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

hvem er de da?

Anonymkode: e09df...b7b

De som kjenner hverandre i rl vel

Anonymkode: d271e...937

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...