Gå til innhold

Hvor mange kjenner dere privat?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

5 timer siden, frosken skrev:

Du kan kanskje prøve å huske at det ikke nødvendigvis er så lett for andre heller å gi slipp på det de ønsker å formidle. Jeg tenker at noen har fått veldig lite hjelp for sine vansker, og jeg kan skjønne at det har utløst mye bitterhet og frustrasjon. 

Det er synd at samfunnet ikke klarer å legge forholdene bedre til rette for at alle som ønsker det kan ha meningsfylt arbeid og andre aktiviteter som gir trivsel. 

Det et så trist at ikke alle får den hjelpen de trenger. Jeg skulle gjerne delt min plass med vedkommede. 

Anonymkode: 66c4a...fbc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 timer siden, Lillemus skrev:

 

Vel - begge de to tingene du beskriver her er jo en følge av å velge å skrive som anonym over tid da. Om du vil at folk skal bli mer kjent med deg bakom "anonym bruker" og/eller sitere deg direkte og ikke bli misoppfattet som å være en annen - ja, da er alternativet å ha et personlig nick og slutte å skrive som "anonym bruker".

Dersom det kommenteres fra flere om samme tema er det veldig kjekt å sitere flere i samme svar, så jeg tror ikke du kommer noen vei med å klage på at noen kan tro du blir sitert når det ikke er du som har skrevet det.

Jeg har det veldig bra som anonym bruker og det er opp til hver enkelt om de ønsker å være anonym eller bruke nick.

Jeg ser ikke hvorfor det er nødvendig å sitere to ulike anonyme brukere i et svar. Særlig når det gjelder to med helt ulike meninger. Det er ikke ofte brukere siterer flere, også derfor jeg kommenterte det, for da må det vel gå like greit å ikke gjøre det. Det må da være lov å kommentere at en ikke liker det. Hvorfor mener du det ikke skal være lov til å si fra om det? Det er første gangen jeg "klager" på noen ting som helst her inne på forumet.

Anonymkode: 39df0...9d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner ingen og ønsker det ikke.  Jeg er ikke det minste interessert i å møte noen og få vite navn og yrke.  Jeg vil være anonym og kommer til å fortsette som anonym bruker så lenge jeg gidder være her.

Anonymkode: bf278...fb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har det veldig bra som anonym bruker og det er opp til hver enkelt om de ønsker å være anonym eller bruke nick.

Jeg ser ikke hvorfor det er nødvendig å sitere to ulike anonyme brukere i et svar. Særlig når det gjelder to med helt ulike meninger. Det er ikke ofte brukere siterer flere, også derfor jeg kommenterte det, for da må det vel gå like greit å ikke gjøre det. Det må da være lov å kommentere at en ikke liker det. Hvorfor mener du det ikke skal være lov til å si fra om det? Det er første gangen jeg "klager" på noen ting som helst her inne på forumet.

Anonymkode: 39df0...9d6

Du kan være så anonym du vil for meg, men da virker det litt dumt å klage over at man ikke får være med i det gode selskap og ikke blir kjent med noen.

Si fra om hva du vil, men det er like mye lov for andre å sitere to innlegg samtidig som det er for deg ikke å like det. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
39 minutter siden, Lillemus skrev:

Du kan være så anonym du vil for meg, men da virker det litt dumt å klage over at man ikke får være med i det gode selskap og ikke blir kjent med noen.

Si fra om hva du vil, men det er like mye lov for andre å sitere to innlegg samtidig som det er for deg ikke å like det. :) 

Det var, den andre brukeren jeg siterte son klagde på det 😉

Sånn prinsipielt  mener jeg det må være lov å sitere to ulike anonyme fordi de uansett kan bli forvekslet hvis folk ikke ser på AB-koden. Hvis de mener det samme kan det være ryddig også. 

På den annen side er det uoversiktlig å ha to dialoger i ett innlegg, så det kan jeg godt dele det i to neste gang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Lillemus skrev:

Du kan være så anonym du vil for meg, men da virker det litt dumt å klage over at man ikke får være med i det gode selskap og ikke blir kjent med noen.

Si fra om hva du vil, men det er like mye lov for andre å sitere to innlegg samtidig som det er for deg ikke å like det. :) 

Jeg har ikke klagd på at jeg ikke får være med i det gode selskap. Det er en annen bruker som skriver om det. Jeg skrev bare at jeg var blitt litt kjent med dere, mens det var ingen som kjente meg. Det var bare en liten konstantering, uten at jeg la noe negativt i det. Jeg er alltid kjempegrei med dere og syns dermed det var et litt krast svar jeg fikk tilbake, myntet på den generelle stemningen og andre brukere som er på Dol for tiden regner jeg med. Fint av Gargamel at han er litt lydhør og hører på andres ønsker da, selv om du ikke er villig til det.

Anonymkode: 39df0...9d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Lillemus skrev:

Du kan være så anonym du vil for meg, men da virker det litt dumt å klage over at man ikke får være med i det gode selskap og ikke blir kjent med noen.

Si fra om hva du vil, men det er like mye lov for andre å sitere to innlegg samtidig som det er for deg ikke å like det. :) 

Allerede nå virker det jo som om du tror at de to Gargamel siterte er samme person. Nettopp derfor er det at jeg foreslår at det ikke siteres til flere personer i samme innlegg. 

Anonymkode: 39df0...9d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Allerede nå virker det jo som om du tror at de to Gargamel siterte er samme person. Nettopp derfor er det at jeg foreslår at det ikke siteres til flere personer i samme innlegg. 

Anonymkode: 39df0...9d6

Jeg aner ikke hvem Gargamel har sitert, jeg har ikke lest svaret hans og jo - jeg hadde nok lagt merke til om det var fra en eller to anonyme, så lenge han hadde latt anonym-kodene stå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Allerede nå virker det jo som om du tror at de to Gargamel siterte er samme person. Nettopp derfor er det at jeg foreslår at det ikke siteres til flere personer i samme innlegg. 

Anonymkode: 39df0...9d6

Dersom det er av betydning å ikke blandes med andre anonyme brukere foreslås det å skrive under et fast nick.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har truffet noen få, og det har vært veldig hyggelig. Det handler ikke om å søke nye bestevenner, men hyggelig og interessant å treffe de man har skrevet med i mange år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Jeg har truffet mange i rl, og flere var i bryllupet vårt. De fleste holder jeg kontakt med den dag i dag. En berikelse, vil jeg si. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...