Gå til innhold

Har jeg lov å benytte meg av en lege i utlandet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg og samboer forsøker å få barn via en utenlandsk klinikk. Jeg har tatt alle nødvendige blodprøver i Norge unntaken en. Henviste meg til fastlegekontoret om å få tatt prøve og de sa at jeg kan få ta den men da må jeg ha en annen lege som følger opp svaret. Kan jeg bruke en lege på klinikken selv om det er utenlandsk for det er jo de som vil ha svarene?  Noen som vet? 

Anonymkode: 9ff62...0da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg og samboer forsøker å få barn via en utenlandsk klinikk. Jeg har tatt alle nødvendige blodprøver i Norge unntaken en. Henviste meg til fastlegekontoret om å få tatt prøve og de sa at jeg kan få ta den men da må jeg ha en annen lege som følger opp svaret. Kan jeg bruke en lege på klinikken selv om det er utenlandsk for det er jo de som vil ha svarene?  Noen som vet? 

Anonymkode: 9ff62...0da

Ja, bare fortell dem om situasjonen din så skal det gå fint.

Anonymkode: 6fb01...4be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, bare fortell dem om situasjonen din så skal det gå fint.

Anonymkode: 6fb01...4be

Ønsker å bruke minst mulig penger så derfor er det nok lurt å høre om klinikken i utlandet kan motta svar fra mitt fastlegekontor om blodprøven. Jeg kan gå til en privat lege i Norge som også kan følge dette opp men det koster veldig mye  mer penger. 

Jeg velger å spørre om en lege på utenlandske klinikken kan følge dette opp. Mye billigere. 

Takk for råd og svar :)

Anonymkode: 9ff62...0da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...