Fionys Skrevet 14. februar 2020 Skrevet 14. februar 2020 Har den siste tiden hatt veldig ømme muskler i leggene og noen ganger i lårene. Enkelte nett må jeg ta paracet for å få sove. Har ikke gjort noe som skal tilsi at jeg skal ha slike ømme muskler. Kan dette skyldes Lamictal eller Litium eller begge deler? 0 Siter
Trekkspill Skrevet 15. februar 2020 Skrevet 15. februar 2020 Jeg opplevde ømme og stive muskler da jeg begynte med Lamictal, og også periodevis ved opptrapping av dosen. 0 Siter
Fionys Skrevet 15. februar 2020 Forfatter Skrevet 15. februar 2020 7 timer siden, Trekkspill skrev: Jeg opplevde ømme og stive muskler da jeg begynte med Lamictal, og også periodevis ved opptrapping av dosen. Jeg holder på med opptrapping av Lamictal og det var ved siste doseøkning jeg fikk ømme muskler så det kan jo kanskje være Lamictal som gjør det da. 0 Siter
kupton Skrevet 15. februar 2020 Skrevet 15. februar 2020 Jeg har fulgt svært mange pasienter på disse medikamenter. Jeg kan ikke huske en eneste som har rapportert dette som bivirkning. Felleskatalogen angir leddsmerter, men ikke muskelsmerter som en mulig bivirkning på Lamictal. 0 Siter
Fionys Skrevet 15. februar 2020 Forfatter Skrevet 15. februar 2020 56 minutter siden, kupton skrev: Jeg har fulgt svært mange pasienter på disse medikamenter. Jeg kan ikke huske en eneste som har rapportert dette som bivirkning. Felleskatalogen angir leddsmerter, men ikke muskelsmerter som en mulig bivirkning på Lamictal. Da er det kanskje bare tilfeldig. Må bare spørre om en ting til om bivirkninger på Lamictal. En vanlig bivirkning på Lamictal er utslett. Er kløe vanlig før utslettet bryter ut? Etter sist doseøkning har jeg fått kløe på kroppen. Begynner å bli sånn passe lei alle disse medisinene jeg har prøvd som jeg ikke kommer opp i virksom dose før jeg blir plaget av så mange bivirkninger at jeg ikke klarer å ta medisinene. Har trappet opp meget sakte for å unngå bivirkninger. Litium har jeg nå klart å trappe opp slik at jeg har kommet opp på serumskonsentrasjon 0,6, men har lite effekt av det. Hvilke andre alternativer på medisin for bp2 finnes det? AD blir jeg så følelsesmessig flat av at jeg føler meg død. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.