AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 Skrevet 15. februar 2020 Jeg måtte fylle ut en sånn test på mobilen før forrige time med psykiater, vet ikke hva testen het men der sto i alle fall ingenting om gråt. Men jeg husker at det ble spurt direkte om jeg føler meg deprimert. Anonymkode: 3edaa...1da 0 Siter
Villanda Skrevet 15. februar 2020 Skrevet 15. februar 2020 21 timer siden, AnonymBruker skrev: De gangene jeg har vært til vurdering å ikke gråte så har de ment at jeg bare faket og egentlig ikke hadde det så vondt at jeg virkelig ønsket å dø, mens de gangene jeg har gråte så blir jeg tatt mye mer på alvor. Anonymkode: 15844...105 Litt rart. Man kan vel være mer deprimert når man ikke kan gråte enn om man griner mye. Følesesløs. Griner på vei ned, så kommer jeg nedenfor den grinegreia. Blir mer "kald". I BDI har de jo tatt hensyn til den greia. Man skårer høyere om man ikke greier gråte enn hvis man griner mye. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.