AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 Skrevet 15. februar 2020 Håper at dere har en fin helg. Noen som skal noe spennende? Jeg ble overraska sist over hvor aktive folk på dol er på fritiden Anonymkode: 239da...ddb 0 Siter
Glitter Skrevet 15. februar 2020 Skrevet 15. februar 2020 Skal ikke så mye spennende denne helgen, sett bort fra at jeg har hatt ungene hos meg. Nå er jeg tilbake på sykehuset og har ikke så mye på agendaen annet enn at jeg håper jeg klarer å trene i dag eller i morgen. God helg til deg og resten av DOL. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 15. februar 2020 Skrevet 15. februar 2020 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Håper at dere har en fin helg. Noen som skal noe spennende? Jeg ble overraska sist over hvor aktive folk på dol er på fritiden Anonymkode: 239da...ddb Ha en god helg der og Skal ikke noe spesielt, se på en serie sikkert og ta livet med ro som vanlig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.