RamonaK Skrevet 15. februar 2020 Skrevet 15. februar 2020 Blagh, vet ikke helt hva jeg skal si, er fryktelig flau over meg selv. Beklager , men det rakna for meg i går... 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 Skrevet 15. februar 2020 Gjort noe i mani? Anonymkode: 5fe6e...314 0 Siter
RamonaK Skrevet 15. februar 2020 Forfatter Skrevet 15. februar 2020 Ja den tråden min er ikke mitt beste verk. 0 Siter
RamonaK Skrevet 15. februar 2020 Forfatter Skrevet 15. februar 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gjort noe i mani? Anonymkode: 5fe6e...314 Så hvis du ikke har lest den er det bra. Ikke les den, bare rot.. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 Skrevet 15. februar 2020 1 minutt siden, RamonaK skrev: Så hvis du ikke har lest den er det bra. Ikke les den, bare rot.. Hva slags tråd snakker du om? Kan ikke huske å ha lest noe som var skikkelig ille. Anonymkode: e69c3...353 0 Siter
RamonaK Skrevet 15. februar 2020 Forfatter Skrevet 15. februar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hva slags tråd snakker du om? Kan ikke huske å ha lest noe som var skikkelig ille. Anonymkode: e69c3...353 Mani vs psykose. Bare vås siste delen... 0 Siter
RamonaK Skrevet 15. februar 2020 Forfatter Skrevet 15. februar 2020 Men alt jeg tenkte og gjorde står nå heldigvis ikke på trykk. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 15. februar 2020 Skrevet 15. februar 2020 4 minutter siden, RamonaK skrev: Mani vs psykose. Bare vås siste delen... Syns ikke det var bare vås, men nå er ikke jeg kjent for å ha rett sannhet her inne. 0 Siter
RamonaK Skrevet 15. februar 2020 Forfatter Skrevet 15. februar 2020 Akkurat nå, stjernestøv skrev: Syns ikke det var bare vås, men nå er ikke jeg kjent for å ha rett sannhet her inne. kanskje jeg egentlig er veldig opplyst:) 0 Siter
stjernestøv Skrevet 15. februar 2020 Skrevet 15. februar 2020 Akkurat nå, RamonaK skrev: kanskje jeg egentlig er veldig opplyst:) Ja noen er det og Syns du kan mye jeg. Men er du manisk? De har jo ofte svaret på alt. 0 Siter
RamonaK Skrevet 15. februar 2020 Forfatter Skrevet 15. februar 2020 1 minutt siden, stjernestøv skrev: Ja noen er det og Syns du kan mye jeg. Men er du manisk? De har jo ofte svaret på alt. Jeg vet ikke hva som skjer med meg alt er opp og ned og rundt og rundt.bare kaos. I går ringte jeg noen kl 3 på natta for si at grunnen til at de hadde uforklarlige ryggsmerter var fordi han hadde vært utsatt for en ulykke i et tidligere liv. Ble ikke godt mottatt. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 15. februar 2020 Skrevet 15. februar 2020 1 minutt siden, RamonaK skrev: Jeg vet ikke hva som skjer med meg alt er opp og ned og rundt og rundt.bare kaos. I går ringte jeg noen kl 3 på natta for si at grunnen til at de hadde uforklarlige ryggsmerter var fordi han hadde vært utsatt for en ulykke i et tidligere liv. Ble ikke godt mottatt. Det ble nok ikke godt mottatt nei. Håper du har medisiner da som kan roe deg ned litt. 0 Siter
RamonaK Skrevet 15. februar 2020 Forfatter Skrevet 15. februar 2020 2 minutter siden, stjernestøv skrev: Det ble nok ikke godt mottatt nei. Håper du har medisiner da som kan roe deg ned litt. Ja har det, men det funker ikke. Tar seroquel men funker dårlig.. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 15. februar 2020 Skrevet 15. februar 2020 4 minutter siden, RamonaK skrev: Ja har det, men det funker ikke. Tar seroquel men funker dårlig.. Ok. Ta kontakt med helsevesenet da eller legevakt, mani er vel ganske alvorlig? 0 Siter
RamonaK Skrevet 15. februar 2020 Forfatter Skrevet 15. februar 2020 1 minutt siden, stjernestøv skrev: Ok. Ta kontakt med helsevesenet da eller legevakt, mani er vel ganske alvorlig? Tror ikke det er mani, for egentlig er jeg veldig deprimert, og manien pleier å vare lenger. Hmm. Ikke vet jeg hva som skjer med meg... skal til psykiateren på mandag... 0 Siter
stjernestøv Skrevet 15. februar 2020 Skrevet 15. februar 2020 Akkurat nå, RamonaK skrev: Tror ikke det er mani, for egentlig er jeg veldig deprimert, og manien pleier å vare lenger. Hmm. Ikke vet jeg hva som skjer med meg... skal til psykiateren på mandag... Syns du skrev i går at du aldri var deperimert jeg? Godt du skal til psykiater på mandag da 0 Siter
Janus30 Skrevet 15. februar 2020 Skrevet 15. februar 2020 38 minutter siden, RamonaK skrev: Mani vs psykose. Bare vås siste delen... Det er et godt tegn at du ser at det er vås. Bra at du skal til psykiater på mandag. I mellomtiden bør du prøve å roe ned mest mulig og sove på natten. 0 Siter
RamonaK Skrevet 15. februar 2020 Forfatter Skrevet 15. februar 2020 19 minutter siden, stjernestøv skrev: Syns du skrev i går at du aldri var deperimert jeg? Godt du skal til psykiater på mandag da Ja jeg skrev det. Det er ikke sant. 0 Siter
RamonaK Skrevet 15. februar 2020 Forfatter Skrevet 15. februar 2020 11 minutter siden, Janus30 skrev: Det er et godt tegn at du ser at det er vås. Bra at du skal til psykiater på mandag. I mellomtiden bør du prøve å roe ned mest mulig og sove på natten. Ja ser det i dag. 0 Siter
RamonaK Skrevet 15. februar 2020 Forfatter Skrevet 15. februar 2020 Gleder meg faktisk til å dra til psykiateren, kanskje jeg kan komme meg litt fremover, for å være ærlig er ting ganske jævlig nå. Før hadde jeg ihvertfall litt kontroll over ting .. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.