Gå til innhold

Tourettes på flyplasser

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

2 timer siden, Kvitr skrev:

Dere med Tourettes.

Blir dere trigget på f.eks. flyplasser når det gjelder tics?

Jeg ticser mer å blir litt stresset av det. Egentlig litt engstelig for negative tilbakemeldinger, selvom jeg tenker at ingen egentlig bryr seg.

Har ikke diagnosen selv men er en av "de andre". Tro meg, vi er så stressa med unger som skriker og ektemenn som selvsagt ikke vil bruke kart men skal finne veien heeeeeelt selv, noe som resulterer i at vi selvsagt kommer FOR SENT HVER GANG, og tenåringsjenta trasser seg innom alle merkebutikken på flyplassen. Og jeg som prøver å  overleve. Vi har mer enn nok med oss selv at vi gir flate f*** i alle andre. Trust me! Hilsen en som akkurat har vært på flyplass 😉 

Anonymkode: c9c46...e7e

3 timer siden, Kvitr skrev:

Dere med Tourettes.

Jeg ticser mer å blir litt stresset av det. Egentlig litt engstelig for negative tilbakemeldinger, selvom jeg tenker at ingen egentlig bryr seg.

Så får du slutte å ticse da. 

Anonymkode: 4cb84...853

10 timer siden, Kvitr skrev:

Dere med Tourettes.

Nei ikke mer tics på flyplasser enn andre plasser. Så lenge duvikke har tucs der du må si ting som "bombe" e.l. (hørt om en som ikke fikk bli med flyet av den grunn) går det nok bra.

Blir trigget til å stramme muskler i armene når jeg bærer kaffikopp eller serveringsbrett. Til å himle med øya når jeg møter noen, kjente som ukjente. Når det passer minst altså.

Men jeg liker flyplasser. Elsker å være på reis. På vei. Best når en har god tid. Til tax free. Og til å vente.

Mer tics fordi det stresser deg å være på flyplass?

Hvilke tics har du? Har for tiden ovennevnte, gnissing med tenner og noen fingerbevegelser.

Endret av Villanda

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...