Gå til innhold

Ritalin funker ikke?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tok min første Ritalin nettopp. Merker ingenting. Ca 15 min siden jeg tok den. Er hverken særlig konsentrert eller våken

Anonymkode: 84fa3...d78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

Adding Noise

Hvilken dose står du på? Nå er det jo ikke meningen av du skal føle deg supervåken og hyperkonsentrert i behandlingsøyemed, men at du opplever at du blir mer samlet, føler mer ro og at du kan konsentrere deg lenger over tid, bl.a.

Jeg forstår det slik at du nettopp har begynt med Ritalin. Det er vanlig å oppjustere doseringen etterhvert, til ønsket resultat foreligger. Jeg ser det er en stund siden innlegget ble skrevet, så det har du kanskje vært gjennom allerede?

Ønsker deg lykke til videre! ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 27.3.2020 den 20.00, Adding Noise skrev:

Hvilken dose står du på? Nå er det jo ikke meningen av du skal føle deg supervåken og hyperkonsentrert i behandlingsøyemed, men at du opplever at du blir mer samlet, føler mer ro og at du kan konsentrere deg lenger over tid, bl.a.

Jeg forstår det slik at du nettopp har begynt med Ritalin. Det er vanlig å oppjustere doseringen etterhvert, til ønsket resultat foreligger. Jeg ser det er en stund siden innlegget ble skrevet, så det har du kanskje vært gjennom allerede?

Ønsker deg lykke til videre! ☺️

He he, jeg er her jeg! Jeg er på 40mg nå. Og innlegget er bortkastet. Den funket etter ca 15 min. 

Anonymkode: 84fa3...d78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Adding Noise
På 31.3.2020 den 23.46, AnonymBruker skrev:

He he, jeg er her jeg! Jeg er på 40mg nå. Og innlegget er bortkastet. Den funket etter ca 15 min. 

Anonymkode: 84fa3...d78

Så bra at det fungerer for deg! 🙂👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...