Gå til innhold

Tvangsinnleggelse.


RamonaK

Anbefalte innlegg

9 minutter siden, RamonaK skrev:

Ja, jeg vil jo ha hjelp. Men ikke akkurat sånn som dette. Pluss at jeg holder på å gå tom for røyk. Krise.

Spør om de har et "kriselager" for det. Har lagt merke til at andre pasienter som røyker og ikke får gå og kjøpe nytt har fått av det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, Glitter skrev:

Spør om de har et "kriselager" for det. Har lagt merke til at andre pasienter som røyker og ikke får gå og kjøpe nytt har fått av det. 

Satser på at jeg får kjøpe i morgen. Må vel få lov til det og få tak i noen klær. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, RamonaK skrev:

Jeg tror jeg aldri har kjedet meg så mye. 

Ble litt skremt. Er ei dame her med bipolar som er 20 år eldre enn meg. Er som å se meg i speilet i framtiden. Vi er veldig like i utseende og oppførsel. Creepy. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, RamonaK skrev:

Kjente jeg ble veldig bekymret nå stjernestøv

Hva tenker du på? Var det noe jeg skrev som gjorde deg bekymret? Får ikke håpe det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Hva tenker du på? Var det noe jeg skrev som gjorde deg bekymret? Får ikke håpe det. 

Det med barna. Jeg er kjempe redd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, RamonaK skrev:

Det med barna. Jeg er kjempe redd. 

Jeg tenkte ikke så langt jeg,det går nok bra med deg og dine. Du får jo avlasting når de begynner i barnehage,og kan få avlastingshjem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Jeg tenkte ikke så langt jeg,det går nok bra med deg og dine. Du får jo avlasting når de begynner i barnehage,og kan få avlastingshjem. 

Vil ikke ha avlastnings hjem vil bare ha de i barnehage. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, RamonaK skrev:

Vil ikke ha avlastnings hjem vil bare ha de i barnehage. 

Men hadde det ikke vært godt å slappet av alene i helgene noen ganger? Og da har du back up hvis du skulle trenge innleggelse igjen, vet min nevø har fantastiske fosterforeldre. De har han annenhver uke, det finnes mange gode ordninger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, RamonaK skrev:

Føler meg overkjørt. 

Akkurat det forstår jeg nå der du sitter nå,men prøv å tenk fremover. Det kommer nok til å gå bra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, RamonaK skrev:

Føler meg overkjørt. 

Jeg tror det beste du kan gjøre nå, er å prøve å falle til ro, få deg en best mulig natts søvn, og så vil du sannsynligvis få mer informasjon i morgen. Det virker som om de siste dagene har blitt veldig kaotiske, men uansett så gjelder det nå å se fremover. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, frosken skrev:

Jeg tror det beste du kan gjøre nå, er å prøve å falle til ro, få deg en best mulig natts søvn, og så vil du sannsynligvis få mer informasjon i morgen. Det virker som om de siste dagene har blitt veldig kaotiske, men uansett så gjelder det nå å se fremover. 

Ja det har du rett i. Håper det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, stjernestøv skrev:

Men hadde det ikke vært godt å slappet av alene i helgene noen ganger? Og da har du back up hvis du skulle trenge innleggelse igjen, vet min nevø har fantastiske fosterforeldre. De har han annenhver uke, det finnes mange gode ordninger. 

En liten gang i blant hadde vært greit. Sånn en helg i måneden eller noe. Men ikke mer, jeg vil være med de hele tiden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, RamonaK skrev:

En liten gang i blant hadde vært greit. Sånn en helg i måneden eller noe. Men ikke mer, jeg vil være med de hele tiden. 

Ok du kan nok sikkert få en helg i måneden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ok du kan nok sikkert få en helg i måneden. 

Men jeg vil så gjerne vite hva som skjer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, RamonaK skrev:

Men jeg vil så gjerne vite hva som skjer. 

Det får du nok også i morgen kanskje. Håper du får sove godt i natt så du er uthvilt i morgen ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...