Gå til innhold

Tvangsinnleggelse.


RamonaK

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Det får du nok også i morgen kanskje. Håper du får sove godt i natt så du er uthvilt i morgen ❤️ 

Men jeg vil vite nå. De er mine barn. Jeg kan ikke ikke vite. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, RamonaK skrev:

Men jeg vil vite nå. De er mine barn. Jeg kan ikke ikke vite. 

Spørs om du får vite noe i kveld,men forstår at du vil vite. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, RamonaK skrev:

Ja, jeg vil jo ha hjelp. Men ikke akkurat sånn som dette. Pluss at jeg holder på å gå tom for røyk. Krise.

De pleide å ha kriserøyk tidligere, vet ikke om de har det nå. Da fikk en 1 røyk i timen (unntatt på natta)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, RamonaK skrev:

Men jeg vil vite nå. De er mine barn. Jeg kan ikke ikke vite. 

Du kommer neppe til å få vite noe mer nå i kveld, men kanskje i morgen formiddag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, RamonaK skrev:

Ja da sitter jeg på lukket avdeling, hvordan skal dette gjøre noe bedre??? Jeg fikk beskjed om at jeg kunne være frivillig hvis ikke ble det tvang. Men ble lurt trill rundt, ettersom de sa hvis jeg la meg inn frivillig kunne være på åpen post, men ble sendt rett på lukket avdeling. Bare triks å fanteri. Grunnen til at de ville legge meg inn var at de mente jeg skjulte noe. Er det egentlig en grunn til tvangsinnleggelse? Jeg mener, jeg føler ikke akkurat det er frivillig når jeg får beskjed om at hvis jeg ikke gjør det frivillig, blir det tvang. 

De kan ganske enkelt ha ombestemt seg etter ny vurdering. Mer trenger det ikke være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...