Gå til innhold

Jeg klarte ikke å vente med alkohol

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I morgen er du vel bare ganske bakfull, men ja det vil jeg anbefale deg. Jeg har vært i bakrus/rus flere ganger hos behandler da jeg var i aktiv rus. Samme med sist jeg sprakk. Først ringte jeg behandler og sa det i ørska etter å ha sovet litt, dagen før timen. Så hadde jeg ruset meg på nytt den dagen og var like mye i ørska da jeg kom til timen. Likevel var det nyttig for jeg fikk ressonert meg fram til at nå måtte jeg avslutte sprekken og avruse meg selv. 

Hvis rus er et problem du har så er det jo viktig at du drar på timen din selv om du har ruset deg i kveld. 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Skal på time på DPS i morgen og er nå snydens. Skal jeg fortsatt møte selv om jeg er beruset?

Anonymkode: 06cdd...7ab

Det avgjørende vil jo være om du er drita full i morgen når du skal på time eller om du klarer å stanse i tide. Håper på det siste :) 

Anonymkode: 540c8...680

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...