Gå til innhold

Grå hår


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nicklusheletida

41-42-43. Rundt omring der. 

Det er 10 år siden eller litt mer, men er fortsatt blond .

Heldigvis går det an å jukse 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har fått et par grå hårstrå, jeg er 40.

Anonymkode: e75be...65f

Jeg ser et par i toppen på hodet. Jeg er 43. 

Anonymkode: becd6...667

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når fikk du dine første grå hår?

Anonymkode: becd6...667

I 30-35 årsalderen. Nå er jeg 51 og har fremdeles en del av min originale hårfarge (brun, i passet står det visst mørk blond), men har masse grå hår ja. Gidder ikke styre med farging og sånt, her i huset eldes vi med stil! :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

30 minutter siden, Lillemus skrev:

I 30-35 årsalderen. Nå er jeg 51 og har fremdeles en del av min originale hårfarge (brun, i passet står det visst mørk blond), men har masse grå hår ja. Gidder ikke styre med farging og sånt, her i huset eldes vi med stil! :D 

Det kan se ut som at menn får tidligere grått hår enn kvinner men regner med at det er fordi flere kvinner farger der. 

Jeg synes det er fint at du ikke vil farge det for alle eldes uansett. Både hud og hår eldes. Og alt har sin sjarm.  

Anonymkode: becd6...667

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var 25 år og begynte å farge håret før 30 årsalderen.  Jeg var 52 år da jeg farget det sist, og nå en del år senere er det hvitt.  Mange spør meg om jeg farger det nå og jeg får mange kommentarer om fantastisk fin farge.  Det er uvanlig å bli grå og hvit så tidlig.

Jeg syntes det var vanskelig å være 30 år med grått hår.  30 år senere er det noe helt annet.

Anonymkode: 43251...2c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kan se ut som at menn får tidligere grått hår enn kvinner men regner med at det er fordi flere kvinner farger der. 

Jeg synes det er fint at du ikke vil farge det for alle eldes uansett. Både hud og hår eldes. Og alt har sin sjarm.  

Anonymkode: becd6...667

Gidder ikke farge, det er så stygt når det blir ettervekst og dessuten så er ikke kjæresten det uansett. ;) Jeg er ikke å veldig rynkete da, har aldri røkt, drikker veldig lite alkohol og prøver å smøre meg med solkrem om jeg skal være ute i sola. Ellers bruker jeg ansiktskrem når jeg husker det, som oftest etter at jeg har dusjet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Lillemus skrev:

Gidder ikke farge, det er så stygt når det blir ettervekst og dessuten så er ikke kjæresten det uansett. ;) Jeg er ikke å veldig rynkete da, har aldri røkt, drikker veldig lite alkohol og prøver å smøre meg med solkrem om jeg skal være ute i sola. Ellers bruker jeg ansiktskrem når jeg husker det, som oftest etter at jeg har dusjet. :)

Det er store forskjeller på hvordan grått hår kler mennesker.  Det å være gråhåret femtiåring er noe helt annet enn trettåring.  Jeg likte ikke å bli tatt for mye eldre da jeg var 30 år og det hadde ingenting med rynker å gjøre.  Jeg har fremdeles veldig lite rynker og vanligvis så tror ikke folk at jeg er særlig eldre enn jeg er.  Jeg tror jeg ser meg selv som mørkhåret/svarthåret i speilet fremdeles fordi jeg blir alltid overrasket over det hvite håret på bilder.😃

Anonymkode: 43251...2c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk mine første grå hår da jeg var 30. Etterhvert så farget jeg håret i noen år, men nå orker jeg ikke. Det blir så stygt når det har vokst litt ut.

Nå har jeg såkalt naturlig salt og pepper farge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...