AnonymBruker Skrevet 29. februar 2020 Skrevet 29. februar 2020 Levi er bare tragisk. Vie sitt lit til en himmelsk HITLER!!! Anonymkode: f5912...a34 0 Siter
Gjest Fastnick Skrevet 29. februar 2020 Skrevet 29. februar 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Levi er bare tragisk. Vie sitt lit til en himmelsk HITLER!!! Anonymkode: f5912...a34 Først tenkte jeg at han ufrivillig er blitt gjort til klovn, men nå har jeg begynt å lure litt på om han bevisst selv legger opp til dette. At han egentlig ikke er kristen, men bare later som for å gjøre narr av ekstremistiske kristne? Uansett, morsomt er det! 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 29. februar 2020 Forfatter Skrevet 29. februar 2020 6 minutter siden, Fastnick skrev: Først tenkte jeg at han ufrivillig er blitt gjort til klovn, men nå har jeg begynt å lure litt på om han bevisst selv legger opp til dette. At han egentlig ikke er kristen, men bare later som for å gjøre narr av ekstremistiske kristne? Uansett, morsomt er det! ja det tenkte jeg også når han så ofte ler under bibel lesning. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2020 Skrevet 29. februar 2020 9 minutter siden, Fastnick skrev: Først tenkte jeg at han ufrivillig er blitt gjort til klovn, men nå har jeg begynt å lure litt på om han bevisst selv legger opp til dette. At han egentlig ikke er kristen, men bare later som for å gjøre narr av ekstremistiske kristne? Uansett, morsomt er det! Det tragiske er at Levi tror han er på lag med ungdommen, og ikke skjønner at han blir latterliggjort. Anonymkode: 7b9a3...5e9 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 29. februar 2020 Forfatter Skrevet 29. februar 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det tragiske er at Levi tror han er på lag med ungdommen, og ikke skjønner at han blir latterliggjort. Anonymkode: 7b9a3...5e9 ja: 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2022 Skrevet 19. februar 2022 Denne fyren kommer snart til min by. Noen må frelse meg fra dette !! 😱😱😱 Anonymkode: bf4a3...b98 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.