Gå til innhold

Bør en søke hjelp/si ifra til behandler

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

hvis en har fått for seg noe som mest sannsynlig ingen vil forstå seg på, men heller vil prøve å hindre om de får vite det?

Jeg er usikker på om det er noe å fortelle om, for ting skjer og ting vil skje uansett om jeg forteller om det eller ikke. Det er ikke akkurat noe noen kan styre uansett. Det som må skje, vil skje. Og ingen har noen mulighet eller rettighet til å stanse det heller. Det er forutbestemt. Men venninna mi (som er den eneste jeg har sagt det til) sa at jeg måtte si det til behandler, men jeg blir litt i tvil om jeg skal høre på henne eller ikke. Er det noe som er meant to be, så kan jo ingen stoppe det. Jeg vil i alle fall ikke bli innlagt, noe jeg frykter hvis jeg forteller det til behandler. Fordi som sagt, ingen kommer til å skjønne seg på det uansett. 

Anonymkode: b1d75...328

Fortsetter under...

AnonymBruker
7 minutter siden, kupton skrev:

Enig med venninna di. Du bør si det til din behandler. Det er mye som sies til behandlere selv om det ikke kan endres som f.eks. fortiden.

Men jeg er redd for at ting da bare vil bli utsatt og utsatt og utsatt igjen. Jeg vil ikke si konkret hva dette dreier seg om, men det er noe veldig stort og viktig jeg må gjøre! Jeg angrer litt på at jeg fortalte det til venninna mi, for jeg tror ikke at det er meninga at noen skal få vite om det. For skjebnen og den bevisste verden spiller ikke på lag, og da vil den bevisste verden hindre og i verste fall ødelegge det som er forutbestemt. 

stjernestøv
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men jeg er redd for at ting da bare vil bli utsatt og utsatt og utsatt igjen. Jeg vil ikke si konkret hva dette dreier seg om, men det er noe veldig stort og viktig jeg må gjøre! Jeg angrer litt på at jeg fortalte det til venninna mi, for jeg tror ikke at det er meninga at noen skal få vite om det. For skjebnen og den bevisste verden spiller ikke på lag, og da vil den bevisste verden hindre og i verste fall ødelegge det som er forutbestemt. 

Husk at din behandler har taushetsplikt. 

AnonymBruker
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men jeg er redd for at ting da bare vil bli utsatt og utsatt og utsatt igjen. Jeg vil ikke si konkret hva dette dreier seg om, men det er noe veldig stort og viktig jeg må gjøre! Jeg angrer litt på at jeg fortalte det til venninna mi, for jeg tror ikke at det er meninga at noen skal få vite om det. For skjebnen og den bevisste verden spiller ikke på lag, og da vil den bevisste verden hindre og i verste fall ødelegge det som er forutbestemt

så slitsomt det må være å holde på med slikt .

Anonymkode: 1602b...63f

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...