Gå til innhold

Flytende melatonin


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har i løpet av det siste året tatt seroquel for å sove. Dette har fungert veldig bra for meg, har ikke hatt noen ubehagelige bivirkninger, bortsett fra vektøkning på 10 pluss kg! Og dette er jo ikke bra. Jeg fikk en utrolig apetitt når jeg tok seroquel på minste dose

Men nå som melatonin er reseptfritt har jeg prøvd flytende melatonin. Og det funker utrolig bra.! Tidligere har jeg fått melatonin av lege i tablettform og det hadde null virkning så jeg hadde ikke så store forhåpninger til flytende.  Men for en forskjell. Ville bare dele dette til de som tar seroquel for søvn og anbefale dere å prøve flytende melatonin og se om det fungerer like bra. Melatonin er jo uansett et mye sunnere produkt enn seroquel for søvn.

Anonymkode: 12167...4f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

Adding Noise

Regner med at du fikk foreskrevet Circadin av lege? Da var kanskje anbefalt døgndose 2 mg.? Jeg forsøkte det samme, uten ønsket effekt. Her til lands er behandlere veldig varsomme med dosering, til og med når det gjelder Melatonin. Man skal ikke lenger enn til Sverige før de er MYE mer liberale.

Melatonin er kroppens eget søvnhormon, og fåes nå reseptfritt i Norge. Det er lovlig å importere fra utlandet. I likhet med deg, vil jeg anbefale flytende Melatonin. Effekten kommer raskere og sterkere fordi stoffet ikke tar turen gjennom leveren, men går rett i blodbanen. 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...
AnonymBruker

Melatonin og alt annet som ikke er B-preparat er elendig og kan skape flere problemer enn de løser. Forøvrig er nok dosen på melatonin altfor lav.

Anonymkode: 99cbf...0ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...