Gå til innhold

Bihulebetennelse uten rennende/tett nese?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Liksom, jeg har stadig vekk vondt i den ene halvdelen av nesebeinet, og delvis rundt øyet. Og det er verst om morgenen. Jeg har kanskje litt snørr innimellom(om morgenen når jeg våkner),og da er den som regel tykk og farget (gul). Trodde først det var pga tørr luft, men har ikke bedret seg med luftfukter. Det har kommet og gått i noen uker, men har ikke akkurat lyst til å dra til legen om det ikke er nødvendig. Jeg tenkte det kanskje kunne være noe form for migrene?? Men jeg er ikke lyssensitiv eller lydsensitiv.

septumet mitt er litt wonky, men det har vært sånn i over 10 år. Er det mulig å oppleve problemer med det senere i livet? Ville jo nesten tro at om problemer skulle oppstå, så ville det ja skjedd mye tidligere.

Anonymkode: cfaf7...45c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Høres ut som bihulebetennelse - jeg får gjerne det nettopp når snørra ikke renner ut. Da kan det hjelpe å skylle ofte med mengder med saltvann (bruker horn).

Anonymkode: 95b84...418

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎09‎.‎03‎.‎2020 den 6.34, AnonymBruker skrev:

Liksom, jeg har stadig vekk vondt i den ene halvdelen av nesebeinet, og delvis rundt øyet. Og det er verst om morgenen. Jeg har kanskje litt snørr innimellom(om morgenen når jeg våkner),og da er den som regel tykk og farget (gul). Trodde først det var pga tørr luft, men har ikke bedret seg med luftfukter. Det har kommet og gått i noen uker, men har ikke akkurat lyst til å dra til legen om det ikke er nødvendig. Jeg tenkte det kanskje kunne være noe form for migrene?? Men jeg er ikke lyssensitiv eller lydsensitiv.

septumet mitt er litt wonky, men det har vært sånn i over 10 år. Er det mulig å oppleve problemer med det senere i livet? Ville jo nesten tro at om problemer skulle oppstå, så ville det ja skjedd mye tidligere.

Anonymkode: cfaf7...45c

Det er mulig å få kronisk bihulebetennelse, også som godt voksen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...