Gå til innhold

Uspesifisert schizoaffektiv lidelse

Anbefalte innlegg

Jeg gikk under diagnosen bipolar 1 i maaaange år, til en healer tok på meg, fikset nakken min og gikk inn i ryggen min med et viskelær inn i hjernen min. Jeg skulle tenke på hva jeg ville få slettet av plager i hjernen, men mistet helt kontrollen og frykter han rett og slett fjernet min evne til å bli skikkelig manisk. 
(han healet ikke i Jesu navn. Da kan det bli demonisk og plagene blir bedre der og da, for så å bli erstattet av noe verre.)

han visste ikke om min vonde nakken, jeg fortalte ikke on den før plutselig han la sine varme hender på den og en vond knute forsvant. Hadde slitt med den i flere år!

han sa jeg ikke ville bli så plaget lenger nå av det bipolare 

Og så sannelig hadde han rett. Det jeg slet mer og mer med var det psykotiske 

ved de siste innleggelsen så jeg er gult lys. Jeg så hvem som var demoner og engler og farge på skoene hadde stor betydning. 
jeg kunne også ble vekket av grusomme Stemmer som sa navnet mitt og skremte livskiten ut av meg. Eller de da bare absurde ting «jeg har ikke nok penger til å kjøpe meg valium», og «hvorfor gjorde du det»

en gang en stemme inni hodet sa de skulle skjære ut hjernemassen min og så kjente jeg de gjorde det. Eller så jeg demoner/monster/mørkemenn stå i rommet mitt når jeg våknet.

Jeg er jo ikke kristen, men sannelig hadde de kristne rett. Healingen ble demonisk 

Men er så rett og si at jeg har uspesifisert schizoaffektiv lidelse pga dette?

Det er masse mer og utbrodere her av «psykosesymptomer», Men jeg synes ikke de er det. 
men jeg er ikke lenger plaget av bipolar 

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/453812-uspesifisert-schizoaffektiv-lidelse/
Del på andre sider

Fortsetter under...

34 minutter siden, ISW skrev:

Det jeg iblant sliter litt med er å forstå fra innleggene dine hva som er fortid og hva som er nåtid av tankene dine.

Hvis dette er nåtid, høres du veldig syk ut. Men jeg er klar over at dette er ting du kan ha opplevd i fortiden.

Nei, jeg har ikke lenger noen symptomer etter at jeg fikk leponex i riktig dose(?), men vi vet jo både du og jeg at det var en midlertidig bivirkning av leponex at jeg fikk strømstøt. Dette tror psykiatrien er psykose. (!)

Endret av Marye

Annonse

AnonymBruker

Du beskriver ganske tydelige psykosesymptomer. For min egen del har jeg lært meg å styre unna sånne åndelige og okkulte ting. For eksempel kristendom. (Ja kristendom er okkult). Jeg ble dritdårlig da jeg var kristen. Det var en ufyselig følelse om att gud trodde jeg tilbad Satan. Og att gud lyttet til tankene mine og sendte meg tegn hele tiden. 

Jeg styrer unna alt sånt nå. Jeg vet nå helt sikkert, att det ikke er noen gud. Jeg ble ateist når jeg fikk zyprexa. Da sluttet jeg å oppleve sånt. Men jeg styrer alikevel unna for hangen til magisk tenkning henger i enda, den venter bare på ett napp.

Anonymkode: 8d70c...be5

Det var ganske spesiell opplevelse da en pleier masserte på nakken min mens hun i mine øyne var forvridd til en demon.

jeg hadde en psykose i 2012 og der slår jeg fra meg alt som sykt. (Overvåket, trodde jeg var i et spill, alle var med å spilte, trodde bestevenninna mi ranet meg og skulle drepe meg). Alt dette innrømmer jeg var sykdom fra mitt eget hodet.

men da Gud og det åndelige begynte blande seg inn, så vet jeg ikke lenger!!!! Ingenting kan bevise noe fra eller til her. En evig grubling

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du hadde vært psykotisk så hadde du ikke trodd at alt dette var psykotiske symptomer, da hadde du trodd full og helt på at det var sannheten! 

Anonymkode: c713f...088

Så at man begynner gruble på om det var sant og ikke kan ikke endres etter at man får leponex? 
jeg visste jeg var i et spill og at bestevenninna mi skulle drepe meg. Men dette var i 2012. Jeg tror ikke det lenger men jeg var 100% psykotisk da. Men i ettertid vet jeg ikke om ting var psykose eller åndelighet/ seen the other side

Endret av Marye

Gud har åpenbart for meg at «sykdommen» er en gave fra Han for at jeg skal få kunnskap, hjelp Og støtte i tunge perioder, derfor tror behandlingsapparatet at jeg er «syk», mens jeg egentlig får den omsorgen jeg trenger og jeg tipses om at mindre kjøtt er viktig, ikke ha stor mage er viktig, mere grønnsaker, ikke for mye sol og masse fisk, er viktig skal man holde god helse. Dette fordi mine forfedre feilet i omsorgen for meg så jeg lærte meg ikke dette sjøl. Så de hadde en divine intervensjon på flyet hjem fra Tyrkia da jeg var 100% psykotisk 

psykotisk var jeg, men den åndelige delen var virkelig. Koder og tegn til meg

det er viktig og spise mye fisk

Annonse

AnonymBruker
Akkurat nå, Marye skrev:

Så at man begynner gruble på om det var sant og ikke kan ikke endres etter at man får leponex? 
jeg visste jeg var i et spill og at bestevenninna mi skulle drepe meg. Men dette var i 2012. Jeg tror ikke det lenger men jeg var 100% psykotisk da. Men i ettertid vet jeg ikke om ting var psykose eller åndelighet/ seen the other side

Jeg aner ikke hvordan det funker sånn dessverre, det er jo sikkert mulig.

Men hvor lenge var det du trodde at venninna di skulle drepe deg? Varte det bare i 1time eller trodde du det i flere dager, uker? Eller var det ikke før du startet på medisin at det sluttet (hvis du ikke gikk på noe fra før av da)?

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg aner ikke hvordan det funker sånn dessverre, det er jo sikkert mulig.

Men hvor lenge var det du trodde at venninna di skulle drepe deg? Varte det bare i 1time eller trodde du det i flere dager, uker? Eller var det ikke før du startet på medisin at det sluttet (hvis du ikke gikk på noe fra før av da)?

Jeg aner ikke hvor lenge jeg trodde det, fordi jeg ble innlagt og har 100% hukommelsestap en måned fremover. Men jeg tror det var en rullende  vrangforestilling som forsvant etter hun ikke dukket opp. 

AnonymBruker
10 timer siden, Marye skrev:

Ja til jeg var 28

Jeg fikk diagnosen (schizofreni) et halvt år før jeg søkte ufør.. hadde gått på aap i 1-2 år allerede da. Men nav veilederen min anbefalte uføretrygd, redd jeg søker for tidlig. men navveliederen min sier at ingen tiltak vil endre tilstanden min og legene og psykolog sier at det er lite sannsynlig at jeg vil være i stand til å jobbe noen gang.. hva tenker du

Anonymkode: 507f5...4c8

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...