Gå til innhold

Kan man bli nektet hjelp på legevakten eller sykehus

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis en skader seg selv med vilje?

Anonymkode: 83ceb...156

Det tror jeg ikke. Men man kan bli møtt med veldig sure personer. Det ble jeg den ene gangen jeg skadet meg og måtte pumpes. De var så utrivelige att fy.

Det beste er nok å la være, og få ut frustrasjonen på andre måter. Ta tusen sit ups. Det gjør vondt men er ikke farlig.

Anonymkode: 2908a...d44

AnonymBruker
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Håper det, helsevesenet har viktigere ting å ta seg til.

Anonymkode: 8b486...a8a

Så type sykdom skal settes opp mot hverandre og gamle prioriteres før unge?

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så type sykdom skal settes opp mot hverandre og gamle prioriteres før unge?

Det foretas stadig prioriteringer og det vil kanskje bli ekstra nødvendig i tiden som kommer. Livreddende behandling går foran alt annet. 

AnonymBruker
18 minutter siden, frosken skrev:

Det foretas stadig prioriteringer og det vil kanskje bli ekstra nødvendig i tiden som kommer. Livreddende behandling går foran alt annet. 

Jeg synes en bør definere hva liv er først. Så hva som er hensiktsmessige liv. 

AnonymBruker
2 minutter siden, frosken skrev:

Heldigvis er ikke helsevesenet enig med deg. 

Et multihandikappet barn uten evne til noe, selv ikke kommunikasjon, bør ikke prioriteres fremfor en 75-åring med Corona. I det første tilfellet er det ikke lov uansett, i det andre tilfellet kan den gamle enda ha noen gode år foran seg. 

Annonse

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skader du deg hvis du vet du ender opp på legevakten etterpå?

Anonymkode: 4651b...0f2

Fordi det er så gøy å selvskade! Det er hobbiesen min. Jeg digger det! Får så mye oppmerksomhet og omsorg da vet du. 

Det er ihvertfall det du trur. 

AnonymBruker
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi det er så gøy å selvskade! Det er hobbiesen min. Jeg digger det! Får så mye oppmerksomhet og omsorg da vet du. 

Det er ihvertfall det du trur. 

Tror ikke man får så mye positiv omsorg av å selvskade. De fleste legevakter er vel ganske lei av gjengangerne som gang på gang kommer å skal sys.

AnonymBruker
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror ikke man får så mye positiv omsorg av å selvskade. De fleste legevakter er vel ganske lei av gjengangerne som gang på gang kommer å skal sys.

Men de gjør det vel ikke for å få omsorg og oppmerksomhet. Jeg har forstått det slik att det er får å få vekk den indre smerten, med ytre fysisk smerte.

Anonymkode: 2908a...d44

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...