Gå til innhold

Rota det til...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• RamonaK

25

• stjernestøv

14

• frosken

5

• AnonymBruker

4

Men nå har jeg sittet og tenkt og tenkt. Behandler tror nok jeg er psykotisk sånn som jeg snakket . Hun avsluttet med å si kan du ikke komme til meg i morgen å forklare mer, for jeg kan ikke se disse åndene så det er vanskelig for meg å forstå. Nå er jeg skikkelig redd. Unnskyld, jeg vet jeg oppfører meg dumt, men jeg sliter faktisk veldig. Jeg skjønner ikke hvordan i all verden jeg skal klare å være ærlig uten å fremstå helt fullstendig gal.prøvde å være saklig i dag, men så av en eller annen grunn kom jeg inn på dette temaet med ånder og da tok jeg helt av. Hadde null kontroll. Bare skravla om gode og dårlige ånder. At jeg kan kommunisere med de døde og gir beskjeder de døde til de levende og at jeg kan "lese" mennesker. Hva i all verden skjer med meg? Holder alt på å rakne helt? Jeg er bare fryktelig redd. Vær så snill ikke noe dritt, jeg er helt utafor. 

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/453986-rota-det-til/page/3/#findComment-3963729
Del på andre sider

6 minutter siden, RamonaK skrev:

Men nå har jeg sittet og tenkt og tenkt. Behandler tror nok jeg er psykotisk sånn som jeg snakket . Hun avsluttet med å si kan du ikke komme til meg i morgen å forklare mer, for jeg kan ikke se disse åndene så det er vanskelig for meg å forstå. Nå er jeg skikkelig redd. Unnskyld, jeg vet jeg oppfører meg dumt, men jeg sliter faktisk veldig. Jeg skjønner ikke hvordan i all verden jeg skal klare å være ærlig uten å fremstå helt fullstendig gal.prøvde å være saklig i dag, men så av en eller annen grunn kom jeg inn på dette temaet med ånder og da tok jeg helt av. Hadde null kontroll. Bare skravla om gode og dårlige ånder. At jeg kan kommunisere med de døde og gir beskjeder de døde til de levende og at jeg kan "lese" mennesker. Hva i all verden skjer med meg? Holder alt på å rakne helt? Jeg er bare fryktelig redd. Vær så snill ikke noe dritt, jeg er helt utafor. 

Det er ingen grunn til å være redd for å snakke med behandler om dette. Men ikke kast bort tid på å ikke være ærlig, fortell om det som er angstvekkende. Du kan få god hjelp dersom du bare sørger for å fortelle hvordan du har det. 

Lykke til i morgen:-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/453986-rota-det-til/page/3/#findComment-3963739
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, frosken skrev:

Det er ingen grunn til å være redd for å snakke med behandler om dette. Men ikke kast bort tid på å ikke være ærlig, fortell om det som er angstvekkende. Du kan få god hjelp dersom du bare sørger for å fortelle hvordan du har det. 

Lykke til i morgen:-)

Takk du er snill. Jeg vet jeg er dum som sliter med å være ærlig, det går jo bare utover meg selv. Men nå rant det bare ut av meg alt sammen. Det verste er at jeg ser ansikter i vinduene , jeg vet de ikke er ekte men jeg skvetter så helt jæv*** av det. 

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/453986-rota-det-til/page/3/#findComment-3963743
Del på andre sider

2 minutter siden, frosken skrev:

Det høres fornuftig ut. Prøv om du kan klare å være oppriktig mht. hvordan du har det denne gangen. 

Var ihvertfall ærlig med psykiateren min. Men nå er det en ny en å forholde seg til. Sliter litt med å forholde meg til nye personer. 

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/453986-rota-det-til/page/3/#findComment-3963978
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...