Gå til innhold

Slå ansatte på psykiatrisk

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Du legges i belteseng. Så hvis du er psykotisk så slipper du straff, er du derimot klar over hva du gjør, venter bot og straff.

Ansatte på psykiatrisk har også rettigheter.'

Merkelig mye sånne rare tråder nå, der kalkulerte personer spør om hva som skjer hvis de oppfører seg tullte, er tause, slår eller skader seg. Er det noen som troller? Eller er det noen som plotter å jukse til seg noe psykiatrisk omsorg=

Anonymkode: 41b5e...74c

Annonse

AnonymBruker
Akkurat nå, kupton skrev:

Hva har det å si om studenten blødde eller ikke?

Fordi det kanskje er litt forskjell på om studenten regelrett ble "banket opp" eller om studenten kun fikk seg et "lite dytt".  De må da tåle litt på psykiatrisk.. jeg mener jeg kan skjønne at de anmelder rusa personer, men ikke å anmelde noen som slår kun fordi de er alvorlig psykisk syke og faktisk ikke skjønner hva de gjør. (Med unntak av hvis man blir banket da burde man anmeldes uansett)

Anonymkode: 867cf...a02

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi det kanskje er litt forskjell på om studenten regelrett ble "banket opp" eller om studenten kun fikk seg et "lite dytt".  De må da tåle litt på psykiatrisk.. jeg mener jeg kan skjønne at de anmelder rusa personer, men ikke å anmelde noen som slår kun fordi de er alvorlig psykisk syke og faktisk ikke skjønner hva de gjør. (Med unntak av hvis man blir banket da burde man anmeldes uansett)

Tror du studenten anmeldte "et lite dytt"?

Annonse

AnonymBruker
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Pasienten slo meg for hun håpet å bli tvangsinnlagt. Hun var alvorlig personlighetsforstyrret og visste godt hva hun gjorde. Hun hadde det med å slå. Hun sluttet visst med det etter dommen. 

Anonymkode: 784f9...02e

Borderline?

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Borderline?

Bare et lite innspill (ikke ment som et angrep mot deg men bare noe jeg har sett på dette forumet en del i det siste):

Jeg synes vi bør la være å antyde at alle som har en eller annen uakseptabel oppførsel har borderline. De fleste med borderline verken slår eller gjør annen dårlig oppførsel, og de fleste som gjør det har andre diagnoser enn borderline.

54 minutter siden, Bambionice skrev:

Jeg er renholder på en psykiatrisk avd, og jeg har opplevd å se en ansatt bli truet med vold. Personalet hadde gode rutiner for å takle situasjonen, og det oppsto ingen dramatikk. 

Hadde du ikke grovrent eller annet å true med :P? 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...