Gå til innhold

Hva er det kjedeligste du spiser?


Worrisome Plenty

Anbefalte innlegg

Worrisome Plenty

Det kjedeligste jeg spiser er Wasa Sport/mann knekkebrød med gulost. Gud bedre noe så tørt og kjedelig. A likevel spiser jeg det, kan  jo ikke leve av bare knallgod mat heller. Da ville jeg rullet bortover. Skulle jeg fråtset i god mat.

 

Så hva er det tørreste og kjedeligste innslaget i din meny? Kald sild og poteter?

Endret av Worrisome Plenty
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gargamel
26 minutter siden, Worrisome Plenty skrev:

Det kjedeligste jeg spiser er Wasa Sport/mann knekkebrød med gulost. Gud bedre noe så tørt og kjedelig. A likevel spiser jeg det, kan  jo ikke leve av bare knallgod mat heller. Da ville jeg rullet bortover. Skulle jeg fråtset i god mat.

 

Så hva er det tørreste og kjedeligste innslaget i din meny? Kald sild og poteter?

Kald sild og poteter er noe av det mest spennende faktisk. Dessverre får jeg ingen andre med på det. Pizza er det kjedeligste. Godt, men kjedelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Gargamel skrev:

Kald sild og poteter er noe av det mest spennende faktisk.

Enig.

Kjedeligst: Blomkålsuppe. Fiskeboller.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Worrisome Plenty skrev:

Det kjedeligste jeg spiser er Wasa Sport/mann knekkebrød med gulost. Gud bedre noe så tørt og kjedelig. A likevel spiser jeg det, kan  jo ikke leve av bare knallgod mat heller. Da ville jeg rullet bortover. Skulle jeg fråtset i god mat.

 

Så hva er det tørreste og kjedeligste innslaget i din meny? Kald sild og poteter?

Prøvd å ha pepper på, eller jalapenos?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Worrisome Plenty skrev:

Det kjedeligste jeg spiser er Wasa Sport/mann knekkebrød med gulost. Gud bedre noe så tørt og kjedelig. A likevel spiser jeg det, kan  jo ikke leve av bare knallgod mat heller. Da ville jeg rullet bortover. Skulle jeg fråtset i god mat.

 

43 minutter siden, Gargamel skrev:

Kald sild og poteter er noe av det mest spennende faktisk. Dessverre får jeg ingen andre med på det. Pizza er det kjedeligste. Godt, men kjedelig.

 

16 minutter siden, kupton skrev:

Kjedeligst: Blomkålsuppe. Fiskeboller.

Dere ass. Jeg er enig i en ting her - kun hvitost (her sier vi ikke gulost, men hvitost!) er drepende kjedelig, men jeg spiser Wasa havreknäcke med kaviar og hvitost til frokost og lunsj flere ganger i uka og synes det er kjempegodt! Vi lager pizzaen selv og den er langt fra kjedelig! Synes vi da. Hjemmelaget blomkålsuppe med ekstra blomkålbuketter og sprøstekt bacon er kjempegodt! Likeså fiskeboller i hvit saus med poteter, gulrot og bacon! Nam! En favoritt for flere her i huset!

Noe av det kjedeligste jeg vet er ferdigsmurte baguetter, slike som man får til lunsj på møter og kurs... Da kunne jeg heller spist papp omtrent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kjedeligste jeg spiser, he-he, må vel være rundstykker.

Jeg hadde blitt sjeleglad om jeg kunne spist noe nytt. Hadde gjort dagen min for å si det sånn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

29 minutter siden, Hodestups skrev:

Det kjedeligste jeg spiser, he-he, må vel være rundstykker.

Jeg hadde blitt sjeleglad om jeg kunne spist noe nytt. Hadde gjort dagen min for å si det sånn!

Rundstykker kan jo varieres i det uendelige med hva du har på! Men om det er de kjipeste til 2-3,- stk på dagligvaren så er jeg i grunnen enig i at det ikke er noe håp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worrisome Plenty
34 minutter siden, Hodestups skrev:

Prøvd å ha pepper på, eller jalapenos?

Nei, det er ikke noe for meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje

Hm.... av middager så synes jeg kjøttkaker i brun saus er uhorvelig kjedelig mat. Spiser det innimellom fordi deler av familien liker det godt,  men da er det bare av plikt. Det er særlig den sausen som er kjip (bruker posesaus fordi en i familuen ikke tåler saus med bruning).

Ellers så synes jeg det er kjedelig å begynne på en stor appelsin eller eple, men når det er delt opp, er jeg veldig glad i det!

Jeg er veldig glad i brød og rundstykker og baguetter,  men går vel litt lei av pålegg innimellom.

Sånne finmalte hvite glatte fiskekaker (ikke -boller) er forresten på høyde med kjøttkaker i kjedelighet. Grove steinbitkaker eller andre fiskekaker med smak og tekstur er jeg veldig glad i!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
3 timer siden, Worrisome Plenty skrev:

Det kjedeligste jeg spiser er Wasa Sport/mann knekkebrød med gulost. Gud bedre noe så tørt og kjedelig. A likevel spiser jeg det, kan  jo ikke leve av bare knallgod mat heller. Da ville jeg rullet bortover. Skulle jeg fråtset i god mat.

 

Så hva er det tørreste og kjedeligste innslaget i din meny? Kald sild og poteter?

Wasa sport er ikke god nei. Havre er bedre, men tror Wasa sport er sunnere. 

Det kjedeligste må være risgrøt. 

Elsker sild i alle varianter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe av det kjedeligste å spise er overkokte grønnsaker og særlig om de er av typen som har vært frosne. Det smaker ingen ting og er ekkelt i konsistensen.

 

Diverse grøt er også kjedelig. Og tørt brød; det pleier jeg i så fall å rise, så blir det bedre.

 

Mye som er nevnt her kan være godt, det spørs helt på måten det tilberedes, f.eks. fiskeboller og blomkålsuppe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
Akkurat nå, Xtra skrev:

Noe av det kjedeligste å spise er overkokte grønnsaker og særlig om de er av typen som har vært frosne. Det smaker ingen ting og er ekkelt i konsistensen.

 

Diverse grøt er også kjedelig. Og tørt brød; det pleier jeg i så fall å rise, så blir det bedre.

 

Mye som er nevnt her kan være godt, det spørs helt på måten det tilberedes, f.eks. fiskeboller og blomkålsuppe.

Enig, hjemmelaget blomkålsuppe er kjempegodt. De siste årene har jeg pleid å ha i litt bacon. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
5 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Enig, hjemmelaget blomkålsuppe er kjempegodt. De siste årene har jeg pleid å ha i litt bacon. 

Enig! Sønnen laget en diger gryte med blomkålsuppe her en dag, og den var knallgod!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

40 minutter siden, påskelilje skrev:

Hm.... av middager så synes jeg kjøttkaker i brun saus er uhorvelig kjedelig mat. Spiser det innimellom fordi deler av familien liker det godt,  men da er det bare av plikt. Det er særlig den sausen som er kjip (bruker posesaus fordi en i familuen ikke tåler saus med bruning).

Det er da ikke noe problem å jazze opp en posesaus! Vi har innimellom posesaus som base, men da tilsettes tyttebærsyltetøy, rømme el.l. og litt krydder som pepper f.eks. Bare posesaus er drepende kjedelig, det er jeg enig i!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Xtra skrev:

Noe av det kjedeligste å spise er overkokte grønnsaker og særlig om de er av typen som har vært frosne. Det smaker ingen ting og er ekkelt i konsistensen.

Enig! (så enig at jeg egentlig ville bruke store bokstaver og tre utropstegn 😂)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Xtra skrev:

Noe av det kjedeligste å spise er overkokte grønnsaker og særlig om de er av typen som har vært frosne. Det smaker ingen ting og er ekkelt i konsistensen. Diverse grøt er også kjedelig.

Overkokte grønnsaker får være i fred ja... Der er jeg enig! Men jeg er veldig glad i både risgrøt og rømmegrøt, vi har det ikke sånn kjempeofte, men synes det er godt. :) Spiser egentlig det meste, alt går i grisen! :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lillemus skrev:

Rundstykker kan jo varieres i det uendelige med hva du har på! Men om det er de kjipeste til 2-3,- stk på dagligvaren så er jeg i grunnen enig i at det ikke er noe håp...

Jeg kan ikke ha pålegg på.. Kan ha på ostepølser, eller rent kjøtt. Uten smak :P :P :P

Ikke salami, ost, smøreost, kaviar, leverpostei, skinke. Lista er uendelig. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
17 minutter siden, Lillemus skrev:

Det er da ikke noe problem å jazze opp en posesaus! Vi har innimellom posesaus som base, men da tilsettes tyttebærsyltetøy, rømme el.l. og litt krydder som pepper f.eks. Bare posesaus er drepende kjedelig, det er jeg enig i!

Joda. Jazzer den opp jeg og, og da blir den litt bedre. Men kombinasjonen av sånn saus og kjøttkaker (uavhengig av om det er kjøpte eller hjemmelaget ) er kjedelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Hodestups skrev:

Jeg kan ikke ha pålegg på.. Kan ha på ostepølser, eller rent kjøtt. Uten smak :P :P :P

Ikke salami, ost, smøreost, kaviar, leverpostei, skinke. Lista er uendelig. 

 

Ååååkei.... Noe du ikke tåler eller? Tørre rundstykker eller tørt brød er jo kjedelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...