Gå til innhold

Kaste en stol på behandler

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Fastnick

TS: Hva tror du vil skje om man kaster en gullfisk i trynet på behandleren sin? Hva med en dau sild? Hva vil skje om man tømmer innholdet fra en støvsugerpose over hodet på behandleren sin? Hva hvis man dytter en kulepenn inn i rumpa hans?

Noen andre som har noen forslag til hva man kan gjøre mot behandleren sin, og forslag til hva som da kan skje?

Fortjener man kjeft, bortvisning, utskrivelse, bot? Jeg synes alt dette passer. Men er man kreativ er det sikkert flere straffereaksjoner man kan gi. 

(Vet at alt bare er tull og tøys, men følte for å gi et bidrag, hehe)

Annonse

Gjest Fastnick
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva hadde skjedd om admin kastet ut denne som spør disse dumme spørsmålene?

Anonymkode: d7fcb...1c8

Hva hadde skjedd om admin kastet ut alle som ikke forstår at humor kan være så mangt og forskjellig? Hva om admin hadde kastet ut alle som ikke har hørt uttrykket "Smaken er som baken", og som i tillegg ikke vet hva det betyr? ;)

AnonymBruker
49 minutter siden, Fastnick skrev:

Hva hadde skjedd om admin kastet ut alle som ikke forstår at humor kan være så mangt og forskjellig? Hva om admin hadde kastet ut alle som ikke har hørt uttrykket "Smaken er som baken", og som i tillegg ikke vet hva det betyr? ;)

Synes ikke stutt dustehumor passer på ett underforum for psykiatri, der fortvilte folk bretter ut sjelslivet sitt.

Gjest Fastnick
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Synes ikke stutt dustehumor passer på ett underforum for psykiatri, der fortvilte folk bretter ut sjelslivet sitt.

Definer "dustehumor" ;) Jeg har stor forståelse for at folk har ulik type humor, og at det kan skape litt liv er det jo ingen tvil om. 

Om det er feil forum eller ikke, får admin ta seg av. ;)

Gammel_doler
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ganske mørk humor og det er mye man ikke bør spøke med her inne. Men om noen ønsker å lage en tråd om å kaste diverse på behandler så synes jeg det er ganske uskyldig og ser ikke helt hvordan det skal gjøre vondt verre for noen. 

Disse innleggene er ikke noe jeg ser på som humor men som en annen skrev «smaken er som baken». 

Annonse

AnonymBruker
12 minutter siden, Gammel_doler skrev:

Jeg har ganske mørk humor og det er mye man ikke bør spøke med her inne. Men om noen ønsker å lage en tråd om å kaste diverse på behandler så synes jeg det er ganske uskyldig og ser ikke helt hvordan det skal gjøre vondt verre for noen. 

Disse innleggene er ikke noe jeg ser på som humor men som en annen skrev «smaken er som baken». 

Jeg var bare morsom tilbake. Ikke sant, tok du an ikke? 

Eller var jeg ikke? Smaken er som baken vet du.

For å være ærlig så gjenkjenner jeg ikke disse trådene som humor. Jeg tolker det som trolling. Irritasjonsmoment. Spes når det er sikkert 5 gangs variasjon over det samme. Og det likner også veldig på tråder som "hva skjer hvis jeg slår behandler", hva skjer hvis jeg spytter på behandler, hva skjer om jeg ikke snakker på legevakten etter selvskading.... Dette er andre tråder, hvordan kan jeg og andre vite hva som er ment som humor og hva som ikke er? Kupton har jo svar på flere av de eksemplene på en seriøs måte. Så det er ikke noe særlig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...