Gå til innhold

Det er freddan' n. Hva er planen for helga ?


Nicklusheletida

Anbefalte innlegg

Gammel_doler

Like lite som alle andre helger, corona eller ei.

Skal gå en tur i kveld og ellers skjer det ikke stort.

Og ja kupton, jeg er enslig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gammel_doler
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du tenker «sånn» freddan’ du!😅

Anonymkode: 93a70...081

Vente te freddan vet du. 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
Akkurat nå, Nicklusheletida skrev:

Nei, jeg har samboer her 🙂

Har 3 voksne barn også. 

Hvorfor lurte du ?

Nå var jeg litt treig. Kom plutselig på hva du tenkte på. Joda, det blir sikkert litt av det også 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
8 minutter siden, kupton skrev:

Er dere enslige alle sammen?

På sjekkern igjen, lei av kjerringa? 😂

Anonymkode: be715...4fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Nei og nei. Ikke vent for lenge før du ringer etter hjelp. 

God bedring 😘

Takk. Er ikke corona-syk jeg er. Dvs har muligens hatt det da jeg hadde vondt i halsen og litt feber forrige uke, men denne isolasjonen gjør meg fryktelig dårlig psykisk. Alene fra morgen til kveld. Redd jeg vil få psykotiske symptomer igjen.  Og jeg vil tro den lavterskel-avtalen jeg har på innleggelse også er satt i karantene. At det kun er de som er klin psykotisk omtrent som legges inn nå i disse tider. Har uansett karantene på den til torsdag da det bare er 15 dager siden jeg ble skrevet ut sist. 

Endret av Glitter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

På sjekkern igjen, lei av kjerringa? 😂

Anonymkode: be715...4fe

Nei. Jeg tenkte bare at da vet dere vel hva dere kan ta dere til i månedene fremover.

I tillegg kan jeg anbefale Google og wikipedia. Kan dere alle Län i Sverige med "hovedsteder"? USAs stater med hovedsteder, og Finlands historie?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

påskelilje
25 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Nå var jeg litt treig. Kom plutselig på hva du tenkte på. Joda, det blir sikkert litt av det også 😂

Å ja... 😮 Jeg var enda treigere 😄

Haha - vel - har vært litt lite av det når plutselig Studenten kom hjem fra utlandet og har soverom vegg i vegg med oss... 

Men vi klarer oss 😀 Får satse på Freddan (evt lørdag morgen, når de unge sover...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fastnick

Jeg liker fredager godt. Det er ukas kosekveld for meg. Nytt på Nytt med hånda gående vekselvis mellom poteløvposen og munnen, da er det fredag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Glitter skrev:

Blir nok liggende alene på sofaen hele helgen. I morgen er målet å klare 15 min gåtur, men akkurat nå blir jeg andpusten bare av å gå opp og ned trappen. Skulle så ønske jeg hadde en å dele denne isolasjonen med, men det har jeg ikke. Er ordentlig redd for hvor syk jeg kommer til å bli av dette. 

Jeg ligger ikke bare på sofaen, men det er fordi jeg er urolig. Jeg går mye ut og inn i hagen, heldigvis så er det fint vær. Dette hadde vært mye verre for meg hvis dette hadde vært på vinteren.  Jeg får på et vis dagene til å gå og håper jeg kommer styrket ut av dette. Skal iallefall ikke bli syk for det orker jeg rett og slett ikke. Så jeg bruker alt rundt meg som jeg kan bruke, for å holde meg friskest mulig. 

Håper du finner noe som gjør at du greier å holde fast i noe positivt. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
52 minutter siden, kupton skrev:

Nei. Jeg tenkte bare at da vet dere vel hva dere kan ta dere til i månedene fremover.

I tillegg kan jeg anbefale Google og wikipedia. Kan dere alle Län i Sverige med "hovedsteder"? USAs stater med hovedsteder, og Finlands historie?

Vi er visst tvillingsjeler🥰. Rart ingen nevnte at de skulle "fær over kjerringa" når det er helg. Det er det første jeg tenkte på. 

Finlands historie kommer på en sterkt andreplass.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, emilie321 skrev:

Jeg ligger ikke bare på sofaen, men det er fordi jeg er urolig. Jeg går mye ut og inn i hagen, heldigvis så er det fint vær. Dette hadde vært mye verre for meg hvis dette hadde vært på vinteren.  Jeg får på et vis dagene til å gå og håper jeg kommer styrket ut av dette. Skal iallefall ikke bli syk for det orker jeg rett og slett ikke. Så jeg bruker alt rundt meg som jeg kan bruke, for å holde meg friskest mulig. 

Håper du finner noe som gjør at du greier å holde fast i noe positivt. 

 

Ja, jeg blir nok å komme meg i mer aktivitet etter hvert. Akkurat nå er jeg sterkt redusert da jeg bare er på dag tre etter noen heftige dager med rus-sprekk, som kom av panikk rundt nettopp det å bli så alene. Men jeg må bare holde ut på et vis. Jeg og pappa skal kjøre en tur i morgen. Og når jeg blir i bedre form skal vi gå i stedet for å kjøre. Her er det dessverre dritvær med sludd og sørpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
2 minutter siden, Gargamel skrev:

Vi er visst tvillingsjeler🥰. Rart ingen nevnte at de skulle "fær over kjerringa" når det er helg. Det er det første jeg tenkte på. 

Finlands historie kommer på en sterkt andreplass.

 

Mannfolk asså !  😂

Jeg får røpe de meldingene som gikk mellom meg og kjæresten ved lunsjtider også da, selv om de er litt privat. De var nøyaktig slik

- Gled deg til du kommer hjem. Jeg har kjøpt reker og loff. 

- Wow det er fredda'n ❤

-yes ! 

- Er det med alt som hører Fredda' n til ?

- Seff ! 

Lol, her ville jeg glede han med reker og loff og det eneste han tenkte på var det samme som dere 🙂

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Nicklusheletida skrev:

Lol, her ville jeg glede han med reker og loff

Det med reker er et fint alibi :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Sa brura. Eller brudgommen. Husker når jeg fikk rekelake over meg i butikken jeg jobbet i. Nå kommer kjerringa til å klikke når du kommer hjem sa sjefen. Lurte på hva han mente.

Anonymkode: 72fe2...cc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
7 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

🙂

Kanskje dere skulle ordne dere ett eget hemmelig sexforum med kupton så dere sparte oss andre!jeg blir kvalm av dere! Hold dere i det minste på sex og samliv!

Anonymkode: be715...4fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God mat og vin er ekstra verdsatt her i huset for tiden, så dét blir det i hvert fall. Har noen malings- og ryddeprosjekter og gode bøker å ta fatt på, om lyst og overskudd melder seg. Så blir tur med kakao i sekken i morgen og muligens en dagstur til hytta på søndag. Langt å kjøre t/r på en dag, men har et par gjøremål som bør tas nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

jeg blir kvalm av dere! Hold dere i det minste på sex og samliv!

Ja, samlivsbevarende handlinger er kvalmt. Hadde folk vært skikkelige og kunnet oppføre seg, hadde vi ikke hatt så alt for mange folk på denne jorden :-)

God helg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
49 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Mannfolk asså !  😂

Jeg får røpe de meldingene som gikk mellom meg og kjæresten ved lunsjtider også da, selv om de er litt privat. De var nøyaktig slik

- Gled deg til du kommer hjem. Jeg har kjøpt reker og loff. 

- Wow det er fredda'n ❤

-yes ! 

- Er det med alt som hører Fredda' n til ?

- Seff ! 

Lol, her ville jeg glede han med reker og loff og det eneste han tenkte på var det samme som dere 🙂

 

Mannfolk? Du er ikke noe bedre enn oss.😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...