Gå til innhold

Øke lamictal på egen hånd


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
2 minutter siden, frosken skrev:

Du bør sannsynligvis stoppe denne tråden snart nå, hvis ikke risikerer du  å grave deg ned - og det var jo ikke hensikten din da du skrev den første kommentaren. 

Ok. Jeg skal ikke lufte tankene mine med noen mer. Svaret ditt viser jo at jeg ikke kan det. Takk for omtanken. 

Anonymkode: c8be4...de9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du fortjener å bli møtt med støtte og forståelse. Det har du også fått her, mange ganger. Problemet er at det aldri vil bli nok, om du selv ikke synes du er verdifull eller god nok. Det er der du må jobbe. Ikke streve så voldsomt med å bevise for andre at du er verdig, men å tro på det selv. 

Anonymkode: 6234c...cf9

Takk for ditt svar. Jeg skal ta det med meg videre i min prosess. Jeg avslutter tråden nå. 

Anonymkode: c8be4...de9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fastnick
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ok. Jeg skal ikke lufte tankene mine med noen mer. Svaret ditt viser jo at jeg ikke kan det. Takk for omtanken. 

Anonymkode: c8be4...de9

Jeg synes du er en mester i manipulering og ekspert på å opptre passiv-agressivt. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutter siden, Fastnick skrev:

Jeg synes du er en mester i manipulering og ekspert på å opptre passiv-agressivt. ;)

Frosken mente dette godt. Jeg vet hun vil meg vel, og hun vet at jeg vet det. Du skal få ha din mening om meg. 

Anonymkode: c8be4...de9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fastnick
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Frosken mente dette godt. Jeg vet hun vil meg vel, og hun vet at jeg vet det. Du skal få ha din mening om meg. 

Anonymkode: c8be4...de9

Men hvorfor svarte du da henne på den måten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 minutter siden, Fastnick skrev:

Men hvorfor svarte du da henne på den måten?

Fordi jeg risikerer å grave meg ned om jeg ikke stopper, og dit vil jeg ikke. Frosken kjenner meg godt og vet for dette kan bære - og jeg er svært glad for at hun stopper meg i tide når jeg ikke set det selv. Frosken er streng, men jeg vet det ligger også MYE omsorg bak dette som jeg også setter stor pris på. 

Anonymkode: c8be4...de9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes faktisk du er tøff, som våger å være så ærlig. Tror også at fastlegen din kommer til å sette pris på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 timer siden, Lurven skrev:

Synes faktisk du er tøff, som våger å være så ærlig. Tror også at fastlegen din kommer til å sette pris på det.

Takk. 

Anonymkode: c8be4...de9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Men er det meningen at jeg må klare meg uten støtte fra noen? Er det slik livet skal være for alle? 

Anonymkode: c8be4...de9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Men er det meningen at jeg må klare meg uten støtte fra noen? Er det slik livet skal være for alle? 

Anonymkode: c8be4...de9

Du går vel en del støtte her ser det ut som:)

Anonymkode: 517c0...b17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du går vel en del støtte her ser det ut som:)

Anonymkode: 517c0...b17

Joda, men hvis livet skal være sånn at man skal være alene med sitt så skal jeg slutte å søke støtte og heller stå i alt alene 

Anonymkode: c8be4...de9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
7 timer siden, Fastnick skrev:

Jeg synes du er en mester i manipulering og ekspert på å opptre passiv-agressivt. ;)

Er det slik dere alle ser på meg her inne? 

Anonymkode: c8be4...de9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Joda, men hvis livet skal være sånn at man skal være alene med sitt så skal jeg slutte å søke støtte og heller stå i alt alene 

Anonymkode: c8be4...de9

Går du i terapi da? Kanskje det vil hjelpe deg:)

Anonymkode: 517c0...b17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Går du i terapi da? Kanskje det vil hjelpe deg:)

Anonymkode: 517c0...b17

Tror min behandler har gitt opp. Tror ikke jeg får flere sjanser. Får høre det etter påske. Da er jeg i så fall ferdig i psykiatrien for godt, for da er det ikke mulig å hjelpe meg mer (og det gjør veldig vondt). 

Anonymkode: c8be4...de9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er ikke lurt av meg å skrive mer i tråden. For nå kom det til et punkt hvor det gjør veldig vondt. Jeg vil ikke ødelegge mer for meg selv enn jeg alt har gjort. Jeg takker for de tilbakemeldinger jeg har fått og tar de med meg videre. Ønsker alle her inne en riktig god påske 😃🐣

Anonymkode: c8be4...de9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg innser bare mer og mer at det ikke er mer håp for meg. At min behandler også har gitt meg opp. Det gjør så forferdelig vondt. 

Anonymkode: c8be4...de9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

@kupton

Ser du også på meg som manipulerende og passiv/aggressiv? Spør deg fordi du er eksperten. Det gikk sånn inn på meg.  Ikke bli sint på meg for at jeg spør. 

Anonymkode: c8be4...de9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det slik dere alle ser på meg her inne? 

Anonymkode: c8be4...de9

Du gjør om en eller to som uttrykker dette til å bli "alle". Hvordan får du det til? Du preges av veldig svart-hvit-tenking og enten-eller. Ingenting midt i mellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tror min behandler har gitt opp. Tror ikke jeg får flere sjanser. Får høre det etter påske. Da er jeg i så fall ferdig i psykiatrien for godt, for da er det ikke mulig å hjelpe meg mer (og det gjør veldig vondt). 

Anonymkode: c8be4...de9

Men da har du jo fått støtte da? 

Anonymkode: 517c0...b17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
14 minutter siden, Eva Sofie skrev:

Du gjør om en eller to som uttrykker dette til å bli "alle". Hvordan får du det til? Du preges av veldig svart-hvit-tenking og enten-eller. Ingenting midt i mellom.

Det er bl a derfor jeg stilte spørsmålet og ikke konkluderte. 

Anonymkode: c8be4...de9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...