Gå til innhold

Jeg vil ha noe sterkere

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil ikke bare redusere psykiske plager/ smerter. Jeg vil føle meg ordentlig glad. Vil føle meg lykkelig. Jeg vil oppleve den lykkefølelsen jeg kjente på da jeg var et barn. Det å kunne glede seg så sterkt til noe. Føler at det jeg vil oppnå med behandlingen er noe man kun kan få gjennom rusmidler. Jeg vil tilbake til fortiden. Leve uten bekymringer og bare bli fanget inn i mine vakre barndomsminner. Føler ikke at samtaleterapi hjelper. Har lyst på noe sterkere. Noe som kan fjerne meg fra min virkelighet. Ønsker å forbli i en fantasiverden der ingen kan forstyrre meg. Savner barndommen så fælt. 

Anonymkode: 87c27...f6c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg savner ikke barndommen. Den var grusom. 

Anonymkode: 3deb7...6ee

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil ikke bare redusere psykiske plager/ smerter. Jeg vil føle meg ordentlig glad. Vil føle meg lykkelig. Jeg vil oppleve den lykkefølelsen jeg kjente på da jeg var et barn. Det å kunne glede seg så sterkt til noe. Føler at det jeg vil oppnå med behandlingen er noe man kun kan få gjennom rusmidler. Jeg vil tilbake til fortiden. Leve uten bekymringer og bare bli fanget inn i mine vakre barndomsminner. Føler ikke at samtaleterapi hjelper. Har lyst på noe sterkere. Noe som kan fjerne meg fra min virkelighet. Ønsker å forbli i en fantasiverden der ingen kan forstyrre meg. Savner barndommen så fælt. 

Livet vil alltid være smertefullt. Sånn er det å bli voksen. Lyspunkter og gleder kan man skape, alene og sammen med andre, men å håpe på en vedvarende lykkelig tilværelse er nok oppskriften på kronisk skuffelse dessverre. Ikke engang rusmidler evner å opprettholde go’følelsen over tid. 

Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg savner ikke barndommen. Den var grusom. 

Anonymkode: 3deb7...6ee

Jeg savner heller ikke barndommen,  den var et mareritt 

Skrevet

Jeg kan bare love deg en ting. Og det er at rusmidler gjør ALT verre. Den lykkefølelsen du får av det i starten, den endrer seg til å bli ditt sanne helvete. Ikke gjør samme uopprettelige feil som jeg gjorde. Da jeg tenkte slik som deg. Minus gode barndomsminner. Du tror du ikke kan komme lenger ned i driten sant? Vel, med rusmidler så kommer du enda lenger ned. Lenger enn du aner. 

Dessverre vet jeg at det som oftest ikke hjelper å si dette, men jeg sier det likevel. I fall du er en av de få som tar til seg en advarsel fra en som snakker av erfaring. 

Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil føle meg ordentlig glad. Vil føle meg lykkelig. Jeg vil oppleve den lykkefølelsen jeg kjente på da jeg var et barn. Det å kunne glede seg så sterkt til noe. 

Tror det er helt menneskelig og vanlig å savne dette i mellom. Det er en del av det å bli voksen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...