Gå til innhold

Foreldre å påsks

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er godt voksen, sliter med litt av hvert som mange andre. Det å være singel voksen å besøke skilte foreldre med nye partnere over tid er så slitsomt. mye folk og støy. Jeg får nokk etter 3dager, prøver å være munter men det tar på. Valget er å sitte på leiligheten alene, noe som høres kjipt ut men synes det er greit. Hvor lenge er dere med familie? Jeg er seff glad i dem men det å være hjemme der det var trygt før er ikke det samme da far har hatt mange partnere. Hvordan skal jeg kose meg?

Anonymkode: fb67d...c3a

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/454239-foreldre-%C3%A5-p%C3%A5sks/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke same negative forhold til familemedlemmer som du har, så jeg ville gjerne truffet dem i påsken. Men i år blir det ikke slik pga korona og sosial distansering. 

Men sånn ellers: Det er de få familiemedlemmer jeg overnatter hos/med, stort sett kun i mitt barndomshjem. Det er veldig hyggelig å være der, men jeg synes det er greit at ikke oppholdene blir for langvarige. Det er deilig å være hjemme hos meg selv og bestemme over meny og fjernkontroll. ;) Men pga avstand bør det være minst tre netter der for at det ikke er bare stress å komme seg til/fra. Sjelden mer enn fem netter. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...