Gå til innhold

Nå tror jeg de la litt mye i hva jeg sa

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Dette er ment litt humoristisk altså, men. 

Jeg satt på stua med to ansatte og en pasient. Så kom det en film på TV om virus, testing, inkubasjonstid osv. Var om ebola fant jeg ut etter hvert. 

Så stilte jeg et seriøst spørsmål om de trodde at de som jobber i kanalen gjorde dette med vilje. Altså sende en slik film i disse tider for å få folk til å tenke enda mer på covid-19. De hevet litt på øyebrynene og bare "neeei det tror jeg da ikke." 

Jeg tenker jo det var med intensjon at den filmen kom akkurat nå, men er jo ikke sånn at jeg er veldig paranoid nå. Litt i overkant mistenksom bare. Men nå tror jeg at de tror jeg er mer mistenksom enn jeg er. De er nok bare litt yrkesskadet. 😅 

Jeg vil da si det er helt normalt å tenke at dette må jo være planlagt. Ville dere tenkt det?

Endret av Glitter
Videoannonse
Annonse
Gammel_doler
Skrevet

Det florerer jo av dokumentarer og filmer om sånt nå så det var nok ikke helt tilfeldig nei. 

Skrevet
20 minutter siden, Glitter skrev:

Jeg vil da si det er helt normalt å tenke at dette må jo være planlagt. Ville dere tenkt det?

Selvfølgelig er det ikke tilfeldig at det programmet ble sendt akkurat nå. 

Skrevet

Jeg tenker det samme som dere, men ble nesten litt usikker nå da jeg generelt sett har blitt litt i overkant mistenksom og kaotisk i tankene i det siste. 

Men da konkluderer jeg med at de la litt mye i det jeg sa. Eller kanskje jeg la litt mye i deres uttrykk og reaksjon? Kanskje jeg er mistenksom nå? 

Haha. Neida, jeg holder en knapp på det første jeg. 

God siste påskedag. Endelig er påsken over! 

stjernestøv
Skrevet

Helt normalt å tenke sånn i disse tider ja. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...