Gå til innhold

Kupton hva feiler det folk

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
40 minutter siden, Glitter skrev:

Kanskje han unngår å få samme spørsmål fra x antall brukere. Pluss det er jo til lærdom for andre også å lese og det kan lede til en god og fruktbar diskusjon. Jeg har mange ganger lært mye, eller fått ting å tenke og reflektere rundt av diskusjoner som har utviklet seg gjennom tråder andre har skrevet som i utgangspunktet var et spørsmål til Kupton. Laget selv en tråd om selvrespekt og forutså ikke den gode og interessante utviklingen det tok når flere engasjerte seg og stilte videre spørsmål til Kupton. Dette ville man jo ikke fått mulighet til hvis alt skulle gått gjennom PM. 

Dette er bare mine spekulasjoner da. Mulig Kupton har helt andre grunner til at han ikke vil ha PM. Kanskje han fikk mange friere. 😛

Ja... vet ikke jeg, synes det kan bli litt mye

Anonymkode: 239a3...049

AnonymBruker

Skjønner dere nå hvorfor jeg har byttet nick så ofte? Men jeg trodde jeg skulle greie å stå i det denne gangen, og jeg har virkelig prøvd. 

Ofte når jeg selv har følt at jeg har driti meg ut har jeg byttet nick. Denne gangen har jeg ikke gjort det, og må da ta følgene. 

Til ab 8aa: Tror du at alle som skriver her om problemene sine er ute etter sympati? Dette er min tråd, og jeg er i min fulle rett til å skrive hva jeg synes er trist og leit. 

Anonymkode: afe90...386

Annonse

På 15.4.2020 den 21.48, AnonymBruker skrev:

Har du lagd potetgulv selv? Har du oppskrift? 

Anonymkode: 49030...8aa

Det er masse på nettet. Jeg har ikke prøvd på mange år, men ja, jeg har laga før. Da stekte jeg i ovnen, men jeg har lest at "hemmeligheten" er å frityrsteke potetchipsene TO ganger :o

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...