Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er tydelig at det er trendy med hvite tenner nå. Hvitner du tennene dine og hvordan gjør du det? 

AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, Angele skrev:

Det er tydelig at det er trendy med hvite tenner nå. Hvitner du tennene dine og hvordan gjør du det? 

nei, jeg synes det ser fryktelig kunstig ut og litt "fjortiss"/ rosablogger/PH-deltaker.

Anonymkode: 857bc...ee7

Worrisome Plenty
Skrevet

Jeg bruker tannkrem for hvite tenner. Det hjelper litt det altså. Tannbleking hos tannlege det gidder jeg ikke altså.

Skrevet

Nei, det gjør jeg ikke. Er ikke det skadelig for emaljen? Uansett har jeg fine nok tenner selv om de ikke er kritthvite. Hvem har kritthvite tenner egentlig...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...