Gå til innhold

Vil bare si det.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, cilie skrev:

Går ikke rette veien her heller. Har ekstrem hodepine om dagen, fjorårets sommerklær er trange, og jeg er så negativ og frustrert. 

Kan relatere cilie, kan relatere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv
3 minutter siden, RamonaK skrev:

Håper det går bra for deg :) skjønner godt det du mener med at medisinene tar bort en del av deg, har akkurat samme problem. Håper du klarer finne en balanse mellom medisiner sykdom og fortsatt føle deg som deg selv. 

Takk i likeså :) Det eneste jeg ikke klarer å slutte på er jo seroquel, får ikke sove da. Vil være meg selv igjen nå, medisiner gjør noe med folk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
3 minutter siden, cilie skrev:

Går ikke rette veien her heller. Har ekstrem hodepine om dagen, fjorårets sommerklær er trange, og jeg er så negativ og frustrert. 

Klæne er trange her og, masse som ikke passer. Skapet er stappullt av for små klær. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Takk i likeså :) Det eneste jeg ikke klarer å slutte på er jo seroquel, får ikke sove da. Vil være meg selv igjen nå, medisiner gjør noe med folk. 

Det gjør de absolutt ,det er ikke alltid lett å finne de rette medisinene. å få sove er viktig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, stjernestøv skrev:

Klæne er trange her og, masse som ikke passer. Skapet er stappullt av for små klær. 

Her også. Enten for trange eller for store, litt usikker på hvordan det gikk til. Mistenker zyprexaen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
8 minutter siden, stjernestøv skrev:

Det sa sykepleieren også i dag, men føler meg klar nå. 

Det har du også sagt mange ganger før...

Anonymkode: 0eff2...fe0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
7 minutter siden, RamonaK skrev:

Her også. Enten for trange eller for store, litt usikker på hvordan det gikk til. Mistenker zyprexaen. 

Er nok zyprexaen, har tatt det jeg og før. Sulten blir enorm. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Ja uten søvn blir jeg helt kokko ihvertfall, så må bare ta dem :)

Skjønner absolutt hva du mener. Men apropos medisiner, rart hvordan de funker forskjellig på folk. Jeg kan ikke ta seroquel, blir helt rar av det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det har du også sagt mange ganger før...

Anonymkode: 0eff2...fe0

Må jo bare ha håp ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Er nok zyprexaen, har tatt det jeg og før. Sulten blir enorm. 

Ja, har ikke følt så mye på den. Men noen ganger våkner jeg midt på natta skrubbsulten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Akkurat nå, RamonaK skrev:

Skjønner absolutt hva du mener. Men apropos medisiner, rart hvordan de funker forskjellig på folk. Jeg kan ikke ta seroquel, blir helt rar av det :)

Ja de virker ulikt på folk, jeg ble helt rar av nozinan, effexor og seroxat....klarte ikke gå en gang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Akkurat nå, RamonaK skrev:

Ja, har ikke følt så mye på den. Men noen ganger våkner jeg midt på natta skrubbsulten. 

Ja det er typisk ap det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Ja de virker ulikt på folk, jeg ble helt rar av nozinan, effexor og seroxat....klarte ikke gå en gang. 

Nozinan er helt fryktelig. Trodde jeg skulle dø når jeg gikk på effexor (men det kan vel ha no med bipolaren å gjøre) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja det er typisk ap det. 

Men for meg er det verdt det. Føler som om jeg har levd i tåke og at den endelig har lettet pga zyprexa, føler meg klarere i hodet enn på flere år. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, RamonaK skrev:

Nozinan er helt fryktelig. Trodde jeg skulle dø når jeg gikk på effexor (men det kan vel ha no med bipolaren å gjøre) 

Ja effexor var jeg helt rar på og øynene var helt rare, var på seroxat jeg fikk problemer med å gå på- Nozinan skulle hjelpe meg å sove, men det gikk ikke i det hele tatt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutter siden, XbellaX skrev:

Aha! Sorry jeg er gammel og treg. Men altså, jeg synes du har et svingodt poeng, ambivalens er ambivalens. Det er få på dette forumet som har fått så mye tyn som stjernestøv når det kommer til medisiner, og da snakker vi over flere år. Det er ganske imponerende at hun faktisk er her i mine øyne. Jeg ser likheter mellom det hun har opplevd og det å melde seg ut og inn. Jeg kan kun snakke for meg selv, men jeg opplever inn og utmelding som krevende. Årsaken er ikke ambivalensen, den er så til de grader fattbar. Det som får meg til å rynke på nesen er at vedkommende ikke griper fatt i problemet. I stedet for å forsøke å utfordre seg selv på hvorfor dette er så forbasket sårt og vanskelig, så blir det bare "nå melder jeg meg ut!" og "nå er jeg her igjen".

Jeg er usikker på om dette ble forståelig...

Det er jo den du svarte nå som har meldt seg inn/ut, så du kan jo stille spørsmålet direkte til henne hvorfor hun ikke utfordrer seg selv, eller tenkte du en annnen?  

Anonymkode: 5db50...b2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, RamonaK skrev:

Men for meg er det verdt det. Føler som om jeg har levd i tåke og at den endelig har lettet pga zyprexa, føler meg klarere i hodet enn på flere år. 

Det er bra det hjelper, da må du fortsette å ta det. Stå på videre, ingenting er som å føle seg bra :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Det er bra det hjelper, da må du fortsette å ta det. Stå på videre, ingenting er som å føle seg bra :) 

Håper virkelig ting funker for deg også :) du fortjener det så absolutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Akkurat nå, RamonaK skrev:

Håper virkelig ting funker for deg også :) du fortjener det så absolutt.

Takk for det :) Jeg vil bare leve og være meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...