Gå til innhold

Vil bare si det.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

stjernestøv

I morgen er det tid for å ta xeplion,jeg er fremdeles på skal skal ikke. Men får vel bare ta det, da kan jeg slappe av i fire uker med ambivalensen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I over i morgen skal jeg ta cisordinol depot, men kommer ikke til å ta den, for orker ikke flere smerter og knipinger i beina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, stjernestøv skrev:

I morgen er det tid for å ta xeplion,jeg er fremdeles på skal skal ikke. Men får vel bare ta det, da kan jeg slappe av i fire uker med ambivalensen. 

Hørtes lurt ut :) tenkt litt på det og kommet fram til at rather safe than sorry prinsippet funker bra når man er ambivalent. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Akkurat nå, RamonaK skrev:

Hørtes lurt ut :) tenkt litt på det og kommet fram til at rather safe than sorry prinsippet funker bra når man er ambivalent. 

Ja det er jo lurt det,men vet jo ikke hvordan jeg hadde blitt uten medisiner nå. Ikke kjekt å være sulten konstant heller . Men men :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja det er jo lurt det,men vet jo ikke hvordan jeg hadde blitt uten medisiner nå. Ikke kjekt å være sulten konstant heller . Men men :) 

Jeg mente at det var safe og fortsette med medisinene. Det forutsigbare er det trygge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, RamonaK skrev:

Jeg mente at det var safe og fortsette med medisinene. Det forutsigbare er det trygge :)

Ja sant det da :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Ja sant det da :) 

Da vet du ihvertfall at det er ingen skade skjedd mens du bestemmer deg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, RamonaK skrev:

Da vet du ihvertfall at det er ingen skade skjedd mens du bestemmer deg:)

Jo det er jo skade for meg å ta xeplion,men jeg blir ihvertfall ikke psykotisk og det virker som det er det som teller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Jo det er jo skade for meg å ta xeplion,men jeg blir ihvertfall ikke psykotisk og det virker som det er det som teller. 

Men er det skadelig å ta den en gang til? Mens du bestemmer deg mener jeg. Siden du er så ambivalent må det jo være noe positivt ved å ta det også? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, stjernestøv skrev:

Jo det er jo skade for meg å ta xeplion,men jeg blir ihvertfall ikke psykotisk og det virker som det er det som teller. 

Men føler jeg er dobbeltmoralsk nå, jeg suser med mine medisiner hele tiden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, RamonaK skrev:

Men er det skadelig å ta den en gang til? Mens du bestemmer deg mener jeg. Siden du er så ambivalent må det jo være noe positivt ved å ta det også? 

Vet ikke jeg,det positive er vel at jeg ikke blir dårlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Akkurat nå, RamonaK skrev:

Men føler jeg er dobbeltmoralsk nå, jeg suser med mine medisiner hele tiden. 

Ok forstår den, var det deg det gjalt hadde jeg rådet deg til å ta medisinen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, stjernestøv skrev:

Vet ikke jeg,det positive er vel at jeg ikke blir dårlig. 

Det er jo positivt det :)

3 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ok forstår den, var det deg det gjalt hadde jeg rådet deg til å ta medisinen. 

Ja det var det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blomsterfluen
På 22.4.2020 den 15.58, stjernestøv skrev:

Og man er lite verdt når man er tykk, blir voldsomt sulten av medisiner jeg....mer enn normalt. Gleder meg til å bli kvitt den ulvehungeren. 

du er ialfall heldig som ikke er 3sifret i vekta slik jeg er, da. du sa det en gang at du ikke var 3sifret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen
På 22.4.2020 den 15.58, stjernestøv skrev:

Og man er lite verdt når man er tykk, blir voldsomt sulten av medisiner jeg....mer enn normalt. Gleder meg til å bli kvitt den ulvehungeren. 

trist at jeg er lite verdt da, siden jeg er obese. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
30 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

trist at jeg er lite verdt da, siden jeg er obese. 

Du er ikke lite verdt, og jeg er tresifret nå. Har vært å tatt sprøyta nå, får se om jeg heller begynner på latuda neste gang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen
9 minutter siden, stjernestøv skrev:

Du er ikke lite verdt, og jeg er tresifret nå. Har vært å tatt sprøyta nå, får se om jeg heller begynner på latuda neste gang. 

ok. du er heller ikke lite verdt. alle er like verdt syns jeg, untatt terrorister. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, Blomsterfluen skrev:

ok. du er heller ikke lite verdt. alle er like verdt syns jeg, untatt terrorister. 

Takk. Ja alle er like mye verdt. Jeg drømte at terrorister drepte hunden vi hadde i natt, da tenkte jeg i drømmen "Nei dette vil jeg ikke drømme" så våknet jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...