Gå til innhold

Jeg kjente at jeg ble LITT PROVOSERT av det, egentlig? Angående kjøp og salg.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Det hele startet med en mail etter at jeg hadde handlet, der det stod at jeg kunne stille spørsmål hvis jeg hadde det. Jammen, så fint, da!

Jeg kjøpte nemlig en vare fra en liten, lokal forhandler. Fikk beskjed om at varen SKULLE være klar søndags kveld, så kunne jeg hente den mandag. Javel, sa jeg - til det. I god tro.

Søndag kom og gikk, ingenting skjedde. Så jeg purret da, når de var 2,5 dager på etterskudd (mtp at søndag var fristen) og spurte hva som skulle skje med det jeg bestilte. 

Da fikk jeg frimodig til svar at nei, den pakka hasta det vel ikke med. Jeg TRENGTE vel ikke DE VARENE akkurat nå, gjorde jeg vel? Så det fikk vente for nå hadde han tatt seg ferie. 

Hva!? Er jeg prippen som synes dette var i overkant frekt?

Anonymkode: 9b01c...910

Fortsetter under...

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da fikk jeg frimodig til svar at nei, den pakka hasta det vel ikke med. Jeg TRENGTE vel ikke DE VARENE akkurat nå, gjorde jeg vel? Så det fikk vente for nå hadde han tatt seg ferie. 

Hva!? Er jeg prippen som synes dette var i overkant frekt?

Anonymkode: 9b01c...910

Sylfrekt synes jeg, hadde forklart hva jeg synes om den slags oppførsel og aldri handlet der igjen. Hvordan i alle dager kan en selger si at det ikke haster for deg å få varen han selger??? 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...