Gå til innhold

Tiden min går så fort!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Synes dagen er over så fort jeg har stått opp! Jeg står opp, liker å starte dagen med trening så er jeg ferdig med det. Så dusjer jeg fort, spiser og starter med dagens gjøremål. Jobb eller rydding, lesing hva som helst. Plutselig er klokka 15! 
Faktisk, merket jeg en dag at jeg hadde stått bom stille i 6 timer på samme sted i stua!! 2 uker siden ca. Drev og surfet på mobilen en dag jeg hadde fri. Lærer språk osv. Så så jeg på klokka igjen og jeg hadde stått der i 6 timer og lært språk! 
Nå er jeg straks ferdig på jobb og føler jeg knapt har startet!

Folk har merket dette og. Jeg kan si «var der for 1 time siden» og hun som var med bare «det er faktisk 5 timer siden nå 😛 «

Jeg kjeder meg ikke. Og er nesten friskmeldt fra depresjonen. Før, for bare 3 mnd siden kunne jeg stå opp, jobbe eller ikke, likevel føle at dagene var lange. «Er ikke klokka mer?!» og kjedet meg veldig og var bare nedstemt og sur....

Men nå, flyr dagene bort :S eneste som gjør meg redd er at jeg føler eldrehjemmet er rett rundt hjørnet selv om jeg ikke er 30 enda.

Anonymkode: c50e3...fcd

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/455276-tiden-min-g%C3%A5r-s%C3%A5-fort/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
8 minutter siden, Glitter skrev:

Er det du som har begynt på ADHD-medisin? I så fall har du svaret der på hvorfor tiden går så fort og at du kan ha "hang-ups". Det høres jo ut som at du stuker.

Ja. Hva er «stuke»??? Går du på slik?

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja. Hva er «stuke»??? Går du på slik?

Det er et "begrep" ute i miljøet hvor man, under rus av diverse stoffer får fullstendig hang up på ett eller annet. Tiden flyr og man tror man knapt tar sittet der i en halvtime. Feks kunne jeg stuke 6 timer på wish. Spesielt irriterende var det når eksem begynte å stuke når vi egentlig skulle gå ut døra. Det kunne ta timesvis å få han med for han "skulle bare..."

Jeg har stuket en del selv, men han tok kaka. 

Jeg går ikke på noe slikt nå lenger nei.

AnonymBruker
10 minutter siden, Glitter skrev:

Det er et "begrep" ute i miljøet hvor man, under rus av diverse stoffer får fullstendig hang up på ett eller annet. Tiden flyr og man tror man knapt tar sittet der i en halvtime. Feks kunne jeg stuke 6 timer på wish. Spesielt irriterende var det når eksem begynte å stuke når vi egentlig skulle gå ut døra. Det kunne ta timesvis å få han med for han "skulle bare..."

Jeg har stuket en del selv, men han tok kaka. 

Jeg går ikke på noe slikt nå lenger nei.

Nå jeg kjenner jeg flere som «skal bare» som ikke bruker slik da.. 

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå jeg kjenner jeg flere som «skal bare» som ikke bruker slik da.. 

Åja tok det 4 timer å gå ut døra? Mens de satt der i sin egen verden og trodde jeg hadde ventet en halvtime? 😛 Stuking er mye mer enn bare "skal bare".

Annonse

AnonymBruker
1 time siden, Glitter skrev:

Åja tok det 4 timer å gå ut døra? Mens de satt der i sin egen verden og trodde jeg hadde ventet en halvtime? 😛 Stuking er mye mer enn bare "skal bare".

Jeg tror ikke dette har å gjøre med meds. Jeg har vært treig før, og det har også venner og bekjente. 
Stefaren min kunne si at han bare skulle inn på butikken og handle. Vi som satt igjen i bilen ble litt sure for vi visste det ville ta lang tid. Men han bare «nei det tar da bare 5 min». En halv time kunne gå, for han traff folk og pratet seg bort hele tiden

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror ikke dette har å gjøre med meds. Jeg har vært treig før, og det har også venner og bekjente. 
Stefaren min kunne si at han bare skulle inn på butikken og handle. Vi som satt igjen i bilen ble litt sure for vi visste det ville ta lang tid. Men han bare «nei det tar da bare 5 min». En halv time kunne gå, for han traff folk og pratet seg bort hele tiden

Som sagt er stuking noe helt annet enn å bare være treig. Men nok om den saken. 

AnonymBruker
På 6.6.2020 den 15.32, AnonymBruker skrev:

Synes dagen er over så fort jeg har stått opp! Jeg står opp, liker å starte dagen med trening så er jeg ferdig med det. Så dusjer jeg fort, spiser og starter med dagens gjøremål. Jobb eller rydding, lesing hva som helst. Plutselig er klokka 15! 
Faktisk, merket jeg en dag at jeg hadde stått bom stille i 6 timer på samme sted i stua!! 2 uker siden ca. Drev og surfet på mobilen en dag jeg hadde fri. Lærer språk osv. Så så jeg på klokka igjen og jeg hadde stått der i 6 timer og lært språk! 
Nå er jeg straks ferdig på jobb og føler jeg knapt har startet!

Folk har merket dette og. Jeg kan si «var der for 1 time siden» og hun som var med bare «det er faktisk 5 timer siden nå 😛 «

Jeg kjeder meg ikke. Og er nesten friskmeldt fra depresjonen. Før, for bare 3 mnd siden kunne jeg stå opp, jobbe eller ikke, likevel føle at dagene var lange. «Er ikke klokka mer?!» og kjedet meg veldig og var bare nedstemt og sur....

Men nå, flyr dagene bort :S eneste som gjør meg redd er at jeg føler eldrehjemmet er rett rundt hjørnet selv om jeg ikke er 30 enda.

Du er heldig som får amfetamin-medisin.

Anonymkode: 6701d...575

AnonymBruker
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men dere andre trenger vel ikke det?

Jeg hadde trengt det. Klarer ikke konse om noe som helst, sitter å ser på klookka hvert 5. minutt og dagene går sakte.

Anonymkode: 6701d...575

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...