Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
41 minutter siden, Glitter skrev:

Står det ikke bakpå hvor mange kcal det er per 100 ml? Hvis det feks var 50 kcal per 100 ml og flasken er på 0,5 L (500 ml) så er det 250 kcal i en flaske. 

Det står: 100ml provides

ENERGY: 119kcal

Protein:0g

Carbohydrate: 2,5g

Vol70cl 

Anonymkode: 195b3...709

Annonse

stjernestøv
9 minutter siden, Lillemus skrev:

Se på flaska, det skal stå der, men ja, det er ikke sukkeret nødvendigvis som gir kaloriene, men alkoholen. Men cider er jo ikke det som inneholder mest alkohol akkurat da. :)

Ok :) Trodde ikke det var kalorier i alkohol. Lurte på å ta meg noen cider i sommer, det er jo kos det å sitte ute med en cider. Men vil ikke legge på meg av det heller. 

Annonse

1 time siden, stjernestøv skrev:

Ok :) Trodde ikke det var kalorier i alkohol. Lurte på å ta meg noen cider i sommer, det er jo kos det å sitte ute med en cider. Men vil ikke legge på meg av det heller. 

Alkohol inneholder mye kalorier, her kan du lese litt om det:

https://avogtil.no/de-tomme-kaloriene-i-alkohol/

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...