Gå til innhold

Hvor mye kcal er det i...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Står det ikke bakpå hvor mange kcal det er per 100 ml? Hvis det feks var 50 kcal per 100 ml og flasken er på 0,5 L (500 ml) så er det 250 kcal i en flaske. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

1 flaske

Anonymkode: 195b3...709

96 kcal i 100 g, 100 g er vel tilsvarende 1 dl så da kommer det an på størrelsen på flaska. Alkohol er en kaloribombe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, Lillemus skrev:

96 kcal i 100 g, 100 g er vel tilsvarende 1 dl så da kommer det an på størrelsen på flaska. Alkohol er en kaloribombe. 

Også sukkerfri cider?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
41 minutter siden, Glitter skrev:

Står det ikke bakpå hvor mange kcal det er per 100 ml? Hvis det feks var 50 kcal per 100 ml og flasken er på 0,5 L (500 ml) så er det 250 kcal i en flaske. 

Det står: 100ml provides

ENERGY: 119kcal

Protein:0g

Carbohydrate: 2,5g

 

Vol70cl 

 

 

Anonymkode: 195b3...709

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Det sto på engelsk og jeg kan ikke engelsk. Det kan umulig være 70 centiliter i en flaske. Det må være 0,7 L altså 7 dl eller 1L. 

Anonymkode: 195b3...709

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kan umulig være 70 centiliter i en flaske. Det må være 0,7 L altså 7 dl

70 cl = 7 dl = 0,7 l

Så helt umulig er det ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, laban skrev:

70 cl = 7 dl = 0,7 l

Så helt umulig er det ikke.

Aha da forstår jeg. Tuuusen takk! 

Anonymkode: 195b3...709

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

833 kcal? Ok det var veldig mye! Alkohol er en kaloribombe. 

Anonymkode: 195b3...709

Det er det virkelig. Og min største motivator til å ikke drikke så mye som jeg helst vil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, stjernestøv skrev:

Også sukkerfri cider?

Se på flaska, det skal stå der, men ja, det er ikke sukkeret nødvendigvis som gir kaloriene, men alkoholen. Men cider er jo ikke det som inneholder mest alkohol akkurat da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
9 minutter siden, Lillemus skrev:

Se på flaska, det skal stå der, men ja, det er ikke sukkeret nødvendigvis som gir kaloriene, men alkoholen. Men cider er jo ikke det som inneholder mest alkohol akkurat da. :)

Ok :) Trodde ikke det var kalorier i alkohol. Lurte på å ta meg noen cider i sommer, det er jo kos det å sitte ute med en cider. Men vil ikke legge på meg av det heller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...